Haha jeg har fått på meg 1310 kg sexy gravidflesk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg har fått på meg 1310 kg sexy gravidflesk![]()
Så braSuper fornøyd![]()
Jaja, alt det ble gjort på halvannen timeHm. har du fått slappet av noe i det hele tatt i dag du?
Ikke santJa, da kunne jeg ikke gått til jm eller noe i dag skal jeg henge med der haha
Får nok holde deg hjemme fremoverJa, da kunne jeg ikke gått til jm eller noe i dag skal jeg henge med der haha
UffJa det var fint å snakke med henne.
Hun fortalte om sitt tøffe liv, om familie hun ikke hadde kontakt med<3
Jeg håper jeg ser hun igjen<3
Det ble jeg målt til og I dag - men er vel litt lengre på vei enn Synnøve?Haha jeg har fått på meg 13![]()
Nam daHva kjøtt har du i?
Bare om det hadde vært rart at jeg solgte baby klær når jeg selv var gravid. Han jeg fikk det av sa jeg bare kunne selge det jeg ikke ville haKa mener du? kan du ikke bare selge?
Jeg måtte sjekke hva jeg hadde på konto i minibanken...i det jeg snur meg rundt står det en dame helt oppi meg.
Hun ser veldig sliten og "kjørt" ut. Jeg skvetter veldig til for hun var jo helt oppi meg.
Hun begynner snakke.
"Hei, er du ensom? Det er jeg sier hun. Kan jeg få snakke med deg litt?"
Jeg blir jo noe usikker , men svarer såklart ja.
Jeg blir stående å snakke med denne damen i iallefall 10min.
Hun var helt fantastisk.
Åpnet seg helt opp.
Jeg håper virkelig jeg treffer på hun igjen<3<3
Hun levde et tøft liv![]()
Skal sjekke nettbanken. Husker ikke i farten hehe.Det høres jo veldig greit ut dahva betaler dere for plassen?
Ja, og jeg "feiret" det med en tre timers dupp på sofaenSå greit daDa kan du slappe av
![]()
Enkelt da. Og hvis det er like godt som enkelt er det jo knall.Bare hel kylling ( plukket fra hverandre) fløte å carry pastaaldri prøvd den før
så blir litt spennende å
håper barna liker den
![]()
Ja, og jeg "feiret" det med en tre timers dupp på sofaen![]()
Ellers kunne jeg tenkt teltSå absolutt![]()
Upsder fikk jeg vist kjøpt en brukt ergobaby
så da får jeg sortere og legge ut baby klærna etterpå I dag, så jeg får inn kr til å betale den
for da blir ikke gubben sur over at jeg bruker mye kr
![]()
Hehe. ja. ble bare litt paff for trodde det var 7-7,5...men neidaHaha jeg har fått på meg 13![]()