Ja han må nok det for dette er ikke noe godt å gå meduff det hørtes ikke godt ut! Kanskje legen må se på den kulen igjen![]()
Men han sa at vis den begynnte å irritere måtte den opereres ut
Ikke så veldig lyst til det akkurat nå for å si det sånn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja han må nok det for dette er ikke noe godt å gå meduff det hørtes ikke godt ut! Kanskje legen må se på den kulen igjen![]()
Så lurthehe da har han ikke skjønt det helt nei
begynte med det her fordi han alltid bæsja like etter vi hadde stått opp. Vi sto opp, bytta bleie og så måtte vi bytte igjenSå da begynte jeg å sette han på do på doringen og da fikk vi det der i stedet
![]()
Vi fikk beskjed på fredag at det var i dag, så kort varsel!
Ja han må nok det for dette er ikke noe godt å gå med
Men han sa at vis den begynnte å irritere måtte den opereres ut
Ikke så veldig lyst til det akkurat nå for å si det sånn![]()
Hehe lov detKan godt væreeller bare litt fjern
hehe
![]()
Ja må detJa da må du huske det da![]()
Nei det er det jo heller ikke :/nei det skjønner jegmen ikke godt å gå sånn heller
![]()
Ja må detmå kjøre bort på Kiwi, det er litt billigere. Spar er nærmeste butikk egentlig.
Ferdig på kontroll, alt var fint.
Ble sykmeldt frem til permisjonen starter, så nå kan jeg faktisk bare ta det med ro og ikke tenke jobb i det hele tatt![]()
Så trist når det er tomt for det gode :/Da var det ikke mer blåbærpai gitt![]()
Så trist når det er tomt for det gode :/
Så bra at alt var fintFerdig på kontroll, alt var fint.
Ble sykmeldt frem til permisjonen starter, så nå kan jeg faktisk bare ta det med ro og ikke tenke jobb i det hele tatt![]()
Hehehehehe ja.. syns egentlig den var ennå bedre dagen etter og i dag.. hmmmmmm
Du er så heldig å får den så tidligPosten kommet tro?
Rema1000 er vel minst en times kjøring en vei herfra, så de har jeg ikke prøvdvi bruker rema 1000 bleier i barnehagen og tøybleier hjemme![]()
Så godt daFerdig på kontroll, alt var fint.