Skravletråd

min sitter på do hver morgen når han står opp :D gjort siden 10 mnd, tidlig ute vi kanskje :P han tisser og bæsjer :P
Så flink:D kanskje lurt å begynne tidlig ja. Min kan sitte på do i to sekunder, så gå uten bleie å tisse på gulvet kort tid etter han satt på do:P kjempegøy!!

Jeg husker ikke akkurat. Men vi betaler for bleier og et måltid, også har vi med et nistemåltid. Og da får de to "fruktmåltider" også, av og til lager de varmmat. Skal sjekke hva vi betaler jeg:)

her har vi bare med matpakke på mandag fordi det er turdag, også fikser de mat og frukt de andre dagene. Syns det er kjekt å slippe matpakke hver dag :D

Der var klesvasken jeg satte på før levering kommet seg i trommesett, klærne som var der er brettet, jeg har fått byttet unge på svømmekurset, handlet og ryddet kjøkkenet å dusjet :)

Nå er det full avslapping å frokost :)
Bytta du ut ungen altså? Hva fikk du denne gangen da ;):P

Så flink:D kanskje lurt å begynne tidlig ja. Min kan sitte på do i to sekunder, så gå uten bleie å tisse på gulvet kort tid etter han satt på do:p kjempegøy!!

hehe da har han ikke skjønt det helt nei :P

begynte med det her fordi han alltid bæsja like etter vi hadde stått opp. Vi sto opp, bytta bleie og så måtte vi bytte igjen :P Så da begynte jeg å sette han på do på doringen og da fikk vi det der i stedet :D

Der var klesvasken jeg satte på før levering kommet seg i trommesett, klærne som var der er brettet, jeg har fått byttet unge på svømmekurset, handlet og ryddet kjøkkenet å dusjet :)

Nå er det full avslapping å frokost :)

Flink du har vært da :D

Ja det er akkurat det jeg virkelig ikke skjønner! For når han går fra barnehagen må han først gå et lite stykke til toget, jeg kan ikke skjønne at det er plass til den digre pakken i sekken hans, så han gikk med den i hånda? og så tok han TOGET til jobb. Skjønner det virkelig ikke :p
Hahaha, så sikkert lur ut!

Tror ikke det :/

Mistenker senebetendelse under foten :( hatt det før å det er veldig likt nå .
Å den kulen mente legen var en fettkul. Men i går begynnte den å bli veldig vond å har en sviende følelse. Så hver gang noe er borti så gjør det sykt vondt :(
Å vær gang jeg snur meg å havner på den siden så våkner jeg av smerte :(

uff det hørtes ikke godt ut! Kanskje legen må se på den kulen igjen :o

Back
Topp