Om dere kunne valgt noen premier her på bv hva ville dere hatt da?
![]()
hmmm stokke newborn sete ønsker jeg meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Om dere kunne valgt noen premier her på bv hva ville dere hatt da?
![]()
Bare tagga et innlegg jeg. Vi betaler 100,- i mnd for bleier for 5-dagers uke. Da er vel det med alt av salver og kremer og slikt regner jeg med.Rosa ja. Hun er farlig effektiv til tider!!
Så flinkmin sitter på do hver morgen når han står oppgjort siden 10 mnd, tidlig ute vi kanskje
han tisser og bæsjer
![]()
Jeg husker ikke akkurat. Men vi betaler for bleier og et måltid, også har vi med et nistemåltid. Og da får de to "fruktmåltider" også, av og til lager de varmmat. Skal sjekke hva vi betaler jeg![]()
Bytta du ut ungen altså? Hva fikk du denne gangen daDer var klesvasken jeg satte på før levering kommet seg i trommesett, klærne som var der er brettet, jeg har fått byttet unge på svømmekurset, handlet og ryddet kjøkkenet å dusjet
Nå er det full avslapping å frokost![]()
Ja, sånn ca. Sønnen min slutta rett før han fylte 3, men har vært maaaange uhell sidenOkei. hihi. herlig.
Er vel rundt 3år de pleier bli bleiefri??
Så flinkkanskje lurt å begynne tidlig ja. Min kan sitte på do i to sekunder, så gå uten bleie å tisse på gulvet kort tid etter han satt på do
kjempegøy!!
Det gjør dattera vår og, så var en stor overgang til skole for både oss og eldste nå i høst.Ja nyskjerrig
Her må vi ha med bleier selv.
Men han går i fullkostbarnehage da.
Der var klesvasken jeg satte på før levering kommet seg i trommesett, klærne som var der er brettet, jeg har fått byttet unge på svømmekurset, handlet og ryddet kjøkkenet å dusjet
Nå er det full avslapping å frokost![]()
Hahaha, så sikkert lur ut!Ja det er akkurat det jeg virkelig ikke skjønner! For når han går fra barnehagen må han først gå et lite stykke til toget, jeg kan ikke skjønne at det er plass til den digre pakken i sekken hans, så han gikk med den i hånda? og så tok han TOGET til jobb. Skjønner det virkelig ikke![]()
Tror ikke det :/
Mistenker senebetendelse under fotenhatt det før å det er veldig likt nå .
Å den kulen mente legen var en fettkul. Men i går begynnte den å bli veldig vond å har en sviende følelse. Så hver gang noe er borti så gjør det sykt vondt
Å vær gang jeg snur meg å havner på den siden så våkner jeg av smerte![]()
Vi fikk beskjed på fredag at det var i dag, så kort varsel!hm lurer på når min skal ta, ikke hørt noe om det![]()
Det hadde vert noe jahmmm stokke newborn sete ønsker jeg meg![]()
HahahahBytta du ut ungen altså? Hva fikk du denne gangen da![]()
Takk takkFlink du har vært da![]()
Hehe, var han ekstra trøtt i dag?![]()
Ja det er kjekther har vi bare med matpakke på mandag fordi det er turdag, også fikser de mat og frukt de andre dagene. Syns det er kjekt å slippe matpakke hver dag![]()
Ja set er igrunn deter vel hva man blir vandt med. Nå kom jeg på at jeg må kjøpe bleier til her hjemme. Det MÅ jeg huske i dag
![]()