Skravletråd

1.klasse så er jo litt årlreit med et fint bilde på første fotografering! Men men, det får bare bli som det blir. Sikker på at papaen Syns det blir like fint med fotball skjorta på, på bildet:D
Hehe. Ja jeg og tenkte på det med måten, men de må vel kunne be barna vaske seg i ansiktet før fotograferinga hvis de har mat i ansiktet liksom?? Vi fikk liksom ikke no tidspunkt på det, bare at det skulle gjøres I løpet av dagen
1.klasse her og. Trinnbilder i dag, portrett i morgen. Så spent på disse bildene for å si det sånn :) Forhåpentligvis så sier de at de må vaske seg :)

De sa i Bhg i går at lillegutt trengte bleier, fikk melding nå at sambo hadde tatt bleiene med på jobb. Hvordan er det mulig :p en hel stor pakke med rema 1000 bleier, den er ikke liten liksom!! Haha.. Han er så fjern.... :D
Haha. Burde han ha merket før ja:P men men. Ikke alltid like lett;)

Hva med type Orient ekspressen, agatha christie, murder mystery? Et tog og mord og skygger etc?

Oh ikke dumt forslag:) Takk for tips.
Da får jeg jo inn begge deler ja.

Er veldig på reiseliv biten selv, men i forhold til overnaturlig har jeg i grunn lite å komme med. Men spennende med utfordringer så jeg er all in!:D

Hos oss er det tre ulike som bytter på, så jeg har flere å gå til:p vet aldri hvem jeg kommer til. Hehe. Alle er ålreite da heldigvis:)
Åå, noe spesielt du tenker på? Vi skal på ul i midten av september omtrent, men gruer meg ikke sånn som jeg gjorde til oul.

Nei, ikke gruer meg som om jeg tror noe er gale med Sølvi Elisabeth. Men har jo slitt på og av med blødninger gjennom hele svangerskapet. Det skyldes plassering av morkaken. Om den ikke har flyttet seg...må jeg ha planlagt ks:/

Tror ikke de har tid til å følge opp at alle skifter og hva de evt skifter til, nei. Og ble sp stress for å komme tidsnok på skolen idag, åå hadde ikke kommet til å få tid til å gitt beskjed heller. Så det får bare bli som det blir, ingen krise heller :)
Neida. Barna blir jo fine på bilde uansett så:)

Hehe æsjda:p det er faktisk lenge siden har skjedd her, merkelig nok. Men godt er det, for i det siste har han begynt å ta av pysj og bleie når han våkner på morgenen:eek: hehe:p

Hehe ok.
Lenge sia her også faktisk så ble litt paff. Hjelper på han var strålende humør da og lo under vask og bleieskift. hehe.

Duuu...hvordan går det med dere og tissetrening? Holder på?

Glemte det en gang her i sommer, og da ga det utslag på sukekr i urin og måtte ta glukosebelastningstesten... Bare sånn at du er forberedt på at noe kan gi utslag kanskje...
Såpass ja :○

Nei, tenker hun heller ber meg levere en ny prøve hvis hun ikke er fornøyd med den :P

Huff..:( fikk en skikkelig dårlig start på dagen idag. Lillemann lagde skikkelig leven rett før vi skulle ut døra, jeg ble sint og det ble bare stress. Kom heseblesende akkurat i tide, men da var det ikke særlig gøy å måtte skille lag :( Hater når det blir sånn...
Huff ja det er ikke noe særlig nei:/ Av og til blir det jo bare sånn desverre.

Blir ekstra godt å hente han og se han senere i dag igjen da.

Her var det masse grining ved levering i barnehage i dag:(

Nei, ikke gruer meg som om jeg tror noe er gale med Sølvi Elisabeth. Men har jo slitt på og av med blødninger gjennom hele svangerskapet. Det skyldes plassering av morkaken. Om den ikke har flyttet seg...må jeg ha planlagt ks:/
Ja skjønner det:-/ har du hatt blødninger i det siste da? Håper den har flytta seg:) svigerinna mi hadde den foran åpningen i forje svangerskap, men den flytta seg så hun fikk føde vaginalt:)

Ja skjønner det:-/ har du hatt blødninger i det siste da? Håper den har flytta seg:) svigerinna mi hadde den foran åpningen i forje svangerskap, men den flytta seg så hun fikk føde vaginalt:)

Hm er noen dager siden nå iallefall ja. Var noe blod på papiret og på truseinnlegget på jobb ved et tilfelle sist uke. Så det begynner jo bli noen dager siden.
Så jeg håper veldig den har flytta seg ja

Hehe ok.
Lenge sia her også faktisk så ble litt paff. Hjelper på han var strålende humør da og lo under vask og bleieskift. hehe.

Duuu...hvordan går det med dere og tissetrening? Holder på?
Hehe, da er det ikke så krise:P min blir ofte kjempesur når vi må bytte bæsjebleie:P og det er fler ganger om dagen ofte:o hehe.
Nei vet du, det har vi igrunn ikke begynt så mye med enda. Setter vi han på do så sitter han i to sekunder, så "ferdig":P hehe. Men spør han så setter jeg han på do:) tenker at han ikke er klar siden han ikke vil sitte ser lenger kanskje? Dere da?

Om dere kunne valgt noen premier her på bv hva ville dere hatt da:)?:P

Hehe, da er det ikke så krise:p min blir ofte kjempesur når vi må bytte bæsjebleie:p og det er fler ganger om dagen ofte:eek: hehe.
Nei vet du, det har vi igrunn ikke begynt så mye med enda. Setter vi han på do så sitter han i to sekunder, så "ferdig":p hehe. Men spør han så setter jeg han på do:) tenker at han ikke er klar siden han ikke vil sitte ser lenger kanskje? Dere da?

Neida, hjelper veldig på med latter og smil under bleieskift;)

Nei, vanskelig å si...Han har doring. Han ler når han ser den og sier tissa og æsja, men ikke skjedd engang at det har kommet noe i do liksom...han kan sitte lenge da.

Back
Topp