Det gikk supert, han hadde nok lyst til å sove som mammaen sinhehe. Hørte ikke noe mer fra han, så han sov nok søtt
Åå det er så kjedelig. Fikk han sove igjen eller? Hadde han bæsja?![]()
Åh det er flott ja
Ja, men tok litt tid...Solid bæsjebleie ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gikk supert, han hadde nok lyst til å sove som mammaen sinhehe. Hørte ikke noe mer fra han, så han sov nok søtt
Åå det er så kjedelig. Fikk han sove igjen eller? Hadde han bæsja?![]()
Overraskende nok ja, selv om 5 timer kanskje er litt lite ..Opplagt?
Overraskende nok ja, selv om 5 timer kanskje er litt lite ..
Idag skal lillemann fotograferes på skolen. "Problemet" er bare at han skal ha gym først. Sender med han en fin skjorte, men lurer fælt på om han kommer til å huske å bytteellers blir det vel skolefoto i gymklær
![]()
Usj - ikke noe gøy verken for han eller deg :/Ja, bør jo ha 7 gjerne eller noe rundt omkring der...
Men jeg er vant til færre enn 5, med en liten kar som stortsett har sovet dårlig . Begynte så smått sove rundt tidlig i sommer. I natt hadde han bæsja. Satt våken i senga han æsja æsja æsja. haha
Kjempe kult med bæsjebleie midt på svarte natta![]()
Lykke tilSkal også til legen - Lykke til![]()
TakkGod morgen
Lykke til hos legen i dag![]()
NeiSovet godt???![]()
NjaGod morgentakker og bukker ^-^
Noen planer for dagen?
Helt vanlig kontroll ja - men vet jeg kommer til å få litt pes, glemte å ha med morgenurin ><Lykke tilVanlig kontroll eller?
Kontroll og sykmelding her![]()
Oj det var litt av en kombinasjonFått bestilling på en kake. Stikkord overnaturlig og reiseliv![]()
Hva med type Orient ekspressen, agatha christie, murder mystery? Et tog og mord og skygger etc?Veldig usikker. Har heldigvis en stund å tenke på.
Først tenkte jeg den må gå i litt mørke dystre farger. Gjerne to etasjer, ulike farger. Noen litt skumle trærmen så kommer jo reiseliv som jeg føler er positiv og gjerne mer lyst hehe...
Et fly med en heks som sjåfør haha..neida
Hahaha fort gjortDe sa i Bhg i går at lillegutt trengte bleier, fikk melding nå at sambo hadde tatt bleiene med på jobb. Hvordan er det muligen hel stor pakke med rema 1000 bleier, den er ikke liten liksom!! Haha.. Han er så fjern....
![]()