Skravletråd

Det gikk supert, han hadde nok lyst til å sove som mammaen sin:D hehe. Hørte ikke noe mer fra han, så han sov nok søtt:)
Åå det er så kjedelig. Fikk han sove igjen eller? Hadde han bæsja?:p

Åh det er flott ja:D
Ja, men tok litt tid...Solid bæsjebleie ja:P

Overraskende nok ja, selv om 5 timer kanskje er litt lite ..

Ja, bør jo ha 7 gjerne eller noe rundt omkring der...
Men jeg er vant til færre enn 5, med en liten kar som stortsett har sovet dårlig . Begynte så smått sove rundt tidlig i sommer. I natt hadde han bæsja. Satt våken i senga han æsja æsja æsja. haha

Kjempe kult med bæsjebleie midt på svarte natta:P

Idag skal lillemann fotograferes på skolen. "Problemet" er bare at han skal ha gym først. Sender med han en fin skjorte, men lurer fælt på om han kommer til å huske å bytte:P ellers blir det vel skolefoto i gymklær :D

Idag skal lillemann fotograferes på skolen. "Problemet" er bare at han skal ha gym først. Sender med han en fin skjorte, men lurer fælt på om han kommer til å huske å bytte:p ellers blir det vel skolefoto i gymklær :D

Hehe fare for det ja. Men passer ikke lærerne på da??

Jeg har forresten klart fått ferdig en sånn halslue til snuppa. Jeg er veldig stolt faktisk:P haha.
Ble noen tlf til ei venninne av mamma . "Dette går ikke ****, nå må jeg ta alt opp". Hva betyr det, hva gjør jeg nå. haha. "Synnøve, det går bra tell til 3 og hør på meg":P haha.
Hun er den rolige typen og jeg så stressa over å ikke få til:P

Ja, bør jo ha 7 gjerne eller noe rundt omkring der...
Men jeg er vant til færre enn 5, med en liten kar som stortsett har sovet dårlig . Begynte så smått sove rundt tidlig i sommer. I natt hadde han bæsja. Satt våken i senga han æsja æsja æsja. haha

Kjempe kult med bæsjebleie midt på svarte natta:P
Usj - ikke noe gøy verken for han eller deg :/

Sover ca 6 I snitt til vanlig og funker fint det - men vet jeg burde være litt flinkere nå før termin. Kan ikke klage over å være døtrøtt når jeg ikke husker å komme meg I seng :P

Lykke til alle som skal til lege/jordmor eller lignende :)

De sa i Bhg i går at lillegutt trengte bleier, fikk melding nå at sambo hadde tatt bleiene med på jobb. Hvordan er det mulig :P en hel stor pakke med rema 1000 bleier, den er ikke liten liksom!! Haha.. Han er så fjern.... :D

Veldig usikker. Har heldigvis en stund å tenke på.
Først tenkte jeg den må gå i litt mørke dystre farger. Gjerne to etasjer, ulike farger. Noen litt skumle trær:p men så kommer jo reiseliv som jeg føler er positiv og gjerne mer lyst hehe...

Et fly med en heks som sjåfør haha..neida
Hva med type Orient ekspressen, agatha christie, murder mystery? Et tog og mord og skygger etc?

Back
Topp