Ikke herDet er jeg spent på og! Forje var sovebaby, så er redd jeg er blitt bortskjemt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke herDet er jeg spent på og! Forje var sovebaby, så er redd jeg er blitt bortskjemt![]()
Jeg husker ikke akkurat. Men vi betaler for bleier og et måltid, også har vi med et nistemåltid. Og da får de to "fruktmåltider" også, av og til lager de varmmat. Skal sjekke hva vi betaler jegMye betaler dere for det??
Og er det fullkost barnehage??
Uff slike mårninger er ikke noe serlig neiHuff..fikk en skikkelig dårlig start på dagen idag. Lillemann lagde skikkelig leven rett før vi skulle ut døra, jeg ble sint og det ble bare stress. Kom heseblesende akkurat i tide, men da var det ikke særlig gøy å måtte skille lag
Hater når det blir sånn...
Åja, så det har vært litt gjennom hele svangerskapet? Huff, det må være litt skremmendeHm er noen dager siden nå iallefall ja. Var noe blod på papiret og på truseinnlegget på jobb ved et tilfelle sist uke. Så det begynner jo bli noen dager siden.
Så jeg håper veldig den har flytta seg ja
Haha nei jeg er for trøtt i hodetJa. Det kan du si. Forslag?
Time på spaOm dere kunne valgt noen premier her på bv hva ville dere hatt da?
![]()
Ikke sant. Har skjedd en gang at han tissa på potte, da var vi på hytta. Tror det var fordi han satt så lenge og ble underholdt av kusina siNeida, hjelper veldig på med latter og smil under bleieskift![]()
Nei, vanskelig å si...Han har doring. Han ler når han ser den og sier tissa og æsja, men ikke skjedd engang at det har kommet noe i do liksom...han kan sitte lenge da.
Ja hadde det ikke vært for at jeg har en velskapt gutt hadde jeg vært temmelig nervevrak tror jeg.Åja, så det har vært litt gjennom hele svangerskapet? Huff, det må være litt skremmendemen det går iallfall helt sikkert bra
![]()
Da blir det sikkert omvendt nå, du får sovebaby og jeg ikkeIkke herså regner ikke med det nå heller.
Ikke sant. Har skjedd en gang at han tissa på potte, da var vi på hytta. Tror det var fordi han satt så lenge og ble underholdt av kusina sihaha. Hjemme sitter han på doring.
Ååå jaTime på spa![]()
haha ja velkommen klubben. Men forslaget til hunnykaos var bra syns jeg.Haha nei jeg er for trøtt i hodet![]()
Ja ting blir litt tryggere når det har gått bra før<3 godt de tar ekstra oppfølgingJa hadde det ikke vært for at jeg har en velskapt gutt hadde jeg vært temmelig nervevrak tror jeg.
Jada, har fått ekstra oppfølging og kjenner jo hver dag en aktiv liten snuppe inni der![]()
Jeg husker ikke akkurat. Men vi betaler for bleier og et måltid, også har vi med et nistemåltid. Og da får de to "fruktmåltider" også, av og til lager de varmmat. Skal sjekke hva vi betaler jeg![]()
Åh det hørtes herlig utÅåå jajeg og svigerinna mi har snakka om å dra på gravidspa
så jeg må ringe å høre, har sagt jeg skulle gjøre det i en uke
![]()
haha ja. Det hadde jaggu vært noe. Men vanskelig gjennomføre i praksisTime på spa![]()
Allerede?Der var klesvasken jeg satte på før levering kommet seg i trommesett, klærne som var der er brettet, jeg har fått byttet unge på svømmekurset, handlet og ryddet kjøkkenet å dusjet![]()
Nå er det full avslapping å frokost![]()
Ååå jajeg og svigerinna mi har snakka om å dra på gravidspa
så jeg må ringe å høre, har sagt jeg skulle gjøre det i en uke
![]()