Skravletråd

Huff..:( fikk en skikkelig dårlig start på dagen idag. Lillemann lagde skikkelig leven rett før vi skulle ut døra, jeg ble sint og det ble bare stress. Kom heseblesende akkurat i tide, men da var det ikke særlig gøy å måtte skille lag :( Hater når det blir sånn...
Uff slike mårninger er ikke noe serlig nei :( men det går nok bra skal du se :) :) de skifter heldigvis fort humør :)

Hm er noen dager siden nå iallefall ja. Var noe blod på papiret og på truseinnlegget på jobb ved et tilfelle sist uke. Så det begynner jo bli noen dager siden.
Så jeg håper veldig den har flytta seg ja
Åja, så det har vært litt gjennom hele svangerskapet? Huff, det må være litt skremmende:( men det går iallfall helt sikkert bra:)

Neida, hjelper veldig på med latter og smil under bleieskift;)

Nei, vanskelig å si...Han har doring. Han ler når han ser den og sier tissa og æsja, men ikke skjedd engang at det har kommet noe i do liksom...han kan sitte lenge da.
Ikke sant. Har skjedd en gang at han tissa på potte, da var vi på hytta. Tror det var fordi han satt så lenge og ble underholdt av kusina si:D haha. Hjemme sitter han på doring.

Åja, så det har vært litt gjennom hele svangerskapet? Huff, det må være litt skremmende:( men det går iallfall helt sikkert bra:)
Ja hadde det ikke vært for at jeg har en velskapt gutt hadde jeg vært temmelig nervevrak tror jeg.
Jada, har fått ekstra oppfølging og kjenner jo hver dag en aktiv liten snuppe inni der:)

Der var klesvasken jeg satte på før levering kommet seg i trommesett, klærne som var der er brettet, jeg har fått byttet unge på svømmekurset, handlet og ryddet kjøkkenet å dusjet :)

Nå er det full avslapping å frokost :)

Ikke sant. Har skjedd en gang at han tissa på potte, da var vi på hytta. Tror det var fordi han satt så lenge og ble underholdt av kusina si:D haha. Hjemme sitter han på doring.

Okei. hihi. herlig.
Er vel rundt 3år de pleier bli bleiefri??

Jeg husker ikke akkurat. Men vi betaler for bleier og et måltid, også har vi med et nistemåltid. Og da får de to "fruktmåltider" også, av og til lager de varmmat. Skal sjekke hva vi betaler jeg:)

Ja nyskjerrig;)
Her må vi ha med bleier selv.
Men han går i fullkostbarnehage da.

Der var klesvasken jeg satte på før levering kommet seg i trommesett, klærne som var der er brettet, jeg har fått byttet unge på svømmekurset, handlet og ryddet kjøkkenet å dusjet :)

Nå er det full avslapping å frokost :)
Allerede?:o hehe. Effektiv:D Jeg har stekt meg rundstykker som jeg skal kose meg med nå:D

Back
Topp