Skravletråd

hva skjedde da? :)

Jeg måtte sjekke hva jeg hadde på konto i minibanken...i det jeg snur meg rundt står det en dame helt oppi meg.
Hun ser veldig sliten og "kjørt" ut. Jeg skvetter veldig til for hun var jo helt oppi meg.

Hun begynner snakke.
"Hei, er du ensom? Det er jeg sier hun. Kan jeg få snakke med deg litt?"

Jeg blir jo noe usikker , men svarer såklart ja.
Jeg blir stående å snakke med denne damen i iallefall 10min.
Hun var helt fantastisk.
Åpnet seg helt opp.
Jeg håper virkelig jeg treffer på hun igjen<3<3
Hun levde et tøft liv:(

Jeg måtte sjekke hva jeg hadde på konto i minibanken...i det jeg snur meg rundt står det en dame helt oppi meg.
Hun ser veldig sliten og "kjørt" ut. Jeg skvetter veldig til for hun var jo helt oppi meg.

Hun begynner snakke.
"Hei, er du ensom? Det er jeg sier hun. Kan jeg få snakke med deg litt?"

Jeg blir jo noe usikker , men svarer såklart ja.
Jeg blir stående å snakke med denne damen i iallefall 10min.
Hun var helt fantastisk.
Åpnet seg helt opp.
Jeg håper virkelig jeg treffer på hun igjen<3<3
Hun levde et tøft liv:(

Ambassaden var for litt av alt.
1- må fornye det franske passet mitt
2 - når vi giftet oss I fjor, så glemte vi helt at franske ambassaden skal informeres en 10 dager før (minst), så må "søke" som om vi ikke hadde giftet oss og så be dem registrere det...
3 - samle inn papirene vi trenger for plutten

Var jo litt det. Greit å få unna vil jeg tro

Hva har du fått gjort:)?
Flekkefjerner på alle de lyse klærne som skulle vaskes, satt på en maskin, rydda badet nede og litt på badet oppe, rydda ut av poser og to bagger som jeg burde gjort tidligere, rydda skoene i gangen og satt vekk de som ikke brukes, vaska to av guttungens skopar og satt de bort, rydda vekk fra klesstativet i kjelleren som har stått i evigheter, kasta masse søppel:P nå har jeg noen baljer med brette klær som skal legges vekk, og må henge opp vasken jeg satte på i sta:) hehe fjooo. Var det mer tro?:P Kjente det i bekkenet etter jeg satt meg litt:P

Back
Topp