Herregud ja..ikke rartNei haha de fikk litt sjokk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herregud ja..ikke rartNei haha de fikk litt sjokk![]()
Oh nam..hvordan lager du den?Enkel indisk gryte med ris![]()
Ja de er det. Får ta det litt som det kommerOkei skjønner. barn er jo så forskjellige
Nei uffJeg måtte sjekke hva jeg hadde på konto i minibanken...i det jeg snur meg rundt står det en dame helt oppi meg.
Hun ser veldig sliten og "kjørt" ut. Jeg skvetter veldig til for hun var jo helt oppi meg.
Hun begynner snakke.
"Hei, er du ensom? Det er jeg sier hun. Kan jeg få snakke med deg litt?"
Jeg blir jo noe usikker , men svarer såklart ja.
Jeg blir stående å snakke med denne damen i iallefall 10min.
Hun var helt fantastisk.
Åpnet seg helt opp.
Jeg håper virkelig jeg treffer på hun igjen<3<3
Hun levde et tøft liv![]()
Mhm så en premie som vil falle i smak hos mange vil jeg troJadet kommer alltid godt med
å det kan brukes av de som er gravide/ har baby/ større barn å de som prøver
![]()
Ringte inn nå å fikk time til meg og svigerinna mi, så får jeg høre med hun om den timen passer for hun ogSyns jeg du skal.![]()
Hm da må det sjekkes snartNeivet ikke når de er osv
jeg var bare inne å sjekket spinkle bordet var oppdatert sist
![]()
Det høres jo veldig greit ut daOkei. Han får alle måltid og vi betaler 300kr i kost hver mnd
Bare hel kylling ( plukket fra hverandre) fløte å carry pastaOh nam..hvordan lager du den?
Sprekkeklar her vaffalHaha nei det er sikkert å vist![]()
Så absoluttMhm så en premie som vil falle i smak hos mange vil jeg tro![]()
10 kg sexy gravidfleskHehe å?
Selvsagt helt enig med deg.Men det er mange fine familier som kunne ha hjulpet som ikke har råd å
Super fornøydÅåååh er su fornøyd?![]()
![]()
Jada. var ikke feil detMen det er godt det å da![]()
Aha
Ja det er jammen umuligtror andre plassen min forrige uke ikke kommer til å gjenta seg
hehe
Nå ligger jeg jo helt nede på 10![]()
Flekkefjerner på alle de lyse klærne som skulle vaskes, satt på en maskin, rydda badet nede og litt på badet oppe, rydda ut av poser og to bagger som jeg burde gjort tidligere, rydda skoene i gangen og satt vekk de som ikke brukes, vaska to av guttungens skopar og satt de bort, rydda vekk fra klesstativet i kjelleren som har stått i evigheter, kasta masse søppelnå har jeg noen baljer med brette klær som skal legges vekk, og må henge opp vasken jeg satte på i sta
hehe fjooo. Var det mer tro?
Kjente det i bekkenet etter jeg satt meg litt
![]()
Vi gjør det sammeJa de er det. Får ta det litt som det kommer![]()
Ja det var fint å snakke med henne.Nei uff![]()
så godt at hun traff deg <3
Ohhhh så herlig daRingte inn nå å fikk time til meg og svigerinna mi, så får jeg høre med hun om den timen passer for hun og![]()