Fikk fikset detHahahaha![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk fikset detHahahaha![]()
Hehe å?Jeg fikk sjokk jeg gikk på vekta hos jm!!![]()
Men det er mange fine familier som kunne ha hjulpet som ikke har råd åJa.
Heldigvis har vi råd, men ja er dyrt.
Fuskepels jakke til Sølvi Elisabeth<3her også, hva fikk du?
Ååååh er su fornøyd?En råååsa fuskepels jakke til Sølvi Elisabeth og stellevesken fra storkssak!! Begge var med hentelapp da. Var rask nede på butikken da ja![]()
Hun bare tøyser med det derHehe ronja skulle ha en rolig mnd men ligger enda på topp![]()
Men det er godt det å daHer ble lunsjen 1 banan og 1 yougurt![]()
AhaHun bare tøyser med det derhehe...jeg ligger et stykke bak de nå. Umulig å henge med der oppe.
Hahaha lol. kan virkelig drite nå ja. HAHAHAHHar akkurat vært på Staples, mannen frykter visst å gå tom for papir![]()
Ja helt klart. her ble jeg både lettet og stressa etter jm.timenDet dukker opp ting man lurer på hele tiden og deilig å få spørre en som kan det om svar![]()
hva skjedde da?![]()
Fromasjkake og barbiekakehva blir det i dag?
Nam dalapskaus![]()
Pølsegratenghos dere da?
alt for mange skravlehøns på samme plassenJa det var mye![]()
Jeg måtte sjekke hva jeg hadde på konto i minibanken...i det jeg snur meg rundt står det en dame helt oppi meg.Hva sjedde?![]()
Ambassaden var for litt av alt.
1- må fornye det franske passet mitt
2 - når vi giftet oss I fjor, så glemte vi helt at franske ambassaden skal informeres en 10 dager før (minst), så må "søke" som om vi ikke hadde giftet oss og så be dem registrere det...
3 - samle inn papirene vi trenger for plutten
Flekkefjerner på alle de lyse klærne som skulle vaskes, satt på en maskin, rydda badet nede og litt på badet oppe, rydda ut av poser og to bagger som jeg burde gjort tidligere, rydda skoene i gangen og satt vekk de som ikke brukes, vaska to av guttungens skopar og satt de bort, rydda vekk fra klesstativet i kjelleren som har stått i evigheter, kasta masse søppelHva har du fått gjort?
Fromasjkake og barbiekakeHvilken var det i dag?