Jubeltråd

Har gått opp 2kg igjen! :D

Så bra :D Jeg har vært i Trondheim på "husmorferie" helgen og føler jeg ikke gjorde annet enn å spise! Har ikke gått opp særlig til nå, men når deli de luca har 3for2 på sjokolade croissanter og annet nydelig bakverk gikk jeg helt bananas!! Må bare trimme frem til neste kontroll så ikke JM faller av stolen :p

Så bra :D Jeg har vært i Trondheim på "husmorferie" helgen og føler jeg ikke gjorde annet enn å spise! Har ikke gått opp særlig til nå, men når deli de luca har 3for2 på sjokolade croissanter og annet nydelig bakverk gikk jeg helt bananas!! Må bare trimme frem til neste kontroll så ikke JM faller av stolen :p
Hihi :p pleier jordmor å veie deg? Jeg har bare vært på en kontroll hos henne (uke 8), og da veide hun ikke. Hun bare spurte meg hva jeg veide, og skreiv opp det. Mener å ha lest at det er flere som ikke har blitt veid hos jordmor og er spent på om hun gjør det på neste kontroll. Jeg vil gjerne ha litt hjelp til å følge med på vekta jeg...

Hihi :p pleier jordmor å veie deg? Jeg har bare vært på en kontroll hos henne (uke 8), og da veide hun ikke. Hun bare spurte meg hva jeg veide, og skreiv opp det. Mener å ha lest at det er flere som ikke har blitt veid hos jordmor og er spent på om hun gjør det på neste kontroll. Jeg vil gjerne ha litt hjelp til å følge med på vekta jeg...
Hos min jm så veier vi alltid :)

Ja, legen veide meg på kontroll i uke 13 og noterte det i journalen og jordmor i uke 17. Nå er jeg nokså "robust", men heldigvis i god fysisk form og har ingen usunne uvaner, så de er ikke særlig bekymret. Spurte tom gynekologen som tok OUL om han mente jeg trengte ekstra oppfølging ifht veksten på baby da legen er redd for at jeg skal utvikle diabetes. Men alt ser heldigvis fint ut .. Jeg og jm er enige om at jeg ikke trenger å legge på meg så mye og vi har ikke vekt hjemme av prinsipp :p Så da er det greit at det blir gjort hos jordmor ;)

Jeg måtte på butikken, det blåste sinnsykt og det høljet med regn! Det drypte av meg når jeg kom fram! Skoene var gjennomvåt også.. på veien tilbake var det et par som kjørte på tvers av veien for å plukke meg opp. De kjørte over i motsatt kjørefelt kun for å plukke meg opp. Helt ukjente folk. Aldri sett de før og de har aldri sett meg heller. Normalt ville jeg ikke satt meg inn i en bil med totalt ukjente folk.. men vettu! Det været.. og i tillegg til at jeg gikk langs veien siden det ikke er fortau der.. jeg har aldri i mitt liv vært så glad for å ha blitt plukket opp før!

Viste seg til å være utlendinger på ferie, i leiebil til og med :) India var de fra! Hun damen hadde så nydelig hud og sånn sjal! Øynene hennes også. Falt for henne nesten haha :))

Tar forresten 20 min å gå en vei..

HAR FÅTT LEILIGHET!!! Helt HERLIG og sentral plass. Stor leilighet med stor stue, stort kjøkken, et stort soverom med stor skapplass og et litt mindre soverom, et nydelig bad og et vaskerom, koselig entré med garderobeskap, stor veranda, fjernvarme! Alle hvitevarer følger med. Strøm, Internett, Canal digital, heis, oppvarmet garasje, stor bod, en mindre bod, veldig rolig strøk, vaktmestertjeneste..... 10.000kr. For alt! Og dyr var ingen problem heller <3 hagen er svær også :p

HAR FÅTT LEILIGHET!!! Helt HERLIG og sentral plass. Stor leilighet med stor stue, stort kjøkken, et stort soverom med stor skapplass og et litt mindre soverom, et nydelig bad og et vaskerom, koselig entré med garderobeskap, stor veranda, fjernvarme! Alle hvitevarer følger med. Strøm, Internett, Canal digital, heis, oppvarmet garasje, stor bod, en mindre bod, veldig rolig strøk, vaktmestertjeneste..... 10.000kr. For alt! Og dyr var ingen problem heller <3 hagen er svær også :p
Såååå glad på dine vegne! Så fortjent! ! :D

Jeg har vært på festival i dag, endelig sett Onkl P og se fjerne slektningene live. Til tross for en verkende rygg var det så utrolig deilig å komme seg ut blant folk, ta seg en (alkoholfri) øl, hygge seg med venner og nyte litt musikk! Er møkkasliten nå, og vet at ryggen vil verke værre i mårra, men det er verdt det. Lever så i en gravidboble om dagen (lite energi, vondter i kroppen, mange timer på sofaen og generell planlegging til mini kommer), og det var så godt med et lite avbrekk fra den tilværelsen :P

Jeg og 5 åring har baka sjokoladekake idag! Gleder oss til å spise :D

Vedlegg

• 1440945109666.jpg
    1440945109666.jpg
    74,2 KB · Visninger: 12
Nam, det så veldig godt ut :)
Ja, den var veldig god! Tok kokkos masse oppå etter bildet ble tatt, da ble den enda bedre :D Merka mageboeren likte sukkeret. :p

Ja, den var veldig god! Tok kokkos masse oppå etter bildet ble tatt, da ble den enda bedre :D Merka mageboeren likte sukkeret. :p
Det kan jeg tenke meg :)
Har hatt veldig lyst på noe med sjokolade i dag :eek:
Bakte boller i går, så det får bli til kvelds i dag:p

Jeg jubler for at det begynner å bli høststemning ute! Det betyr at terminen nærmer seg :D Gleder meg til te, ullpledd og nye sesonger av favoritt-tv-serier :) Høsten er faktisk ganske fin :)

Jeg jubler for at det begynner å bli høststemning ute! Det betyr at terminen nærmer seg :D Gleder meg til te, ullpledd og nye sesonger av favoritt-tv-serier :) Høsten er faktisk ganske fin :)
Jeg liker også høsten godt :)
Gleder meg til fyr i peisen og tenne lys. I dag har jeg drukket kakao med krem:)

Back
Topp