Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til jordmor om en uke. Er spent på å veie meg. Har ikke gjort det på en evighet, og jeg har jo kost meg masse i sommerHar gått opp 2kg igjen!![]()
Har gått opp 2kg igjen!![]()
HihiSå braJeg har vært i Trondheim på "husmorferie" helgen og føler jeg ikke gjorde annet enn å spise! Har ikke gått opp særlig til nå, men når deli de luca har 3for2 på sjokolade croissanter og annet nydelig bakverk gikk jeg helt bananas!! Må bare trimme frem til neste kontroll så ikke JM faller av stolen
![]()
Hos min jm så veier vi alltidHihipleier jordmor å veie deg? Jeg har bare vært på en kontroll hos henne (uke 8), og da veide hun ikke. Hun bare spurte meg hva jeg veide, og skreiv opp det. Mener å ha lest at det er flere som ikke har blitt veid hos jordmor og er spent på om hun gjør det på neste kontroll. Jeg vil gjerne ha litt hjelp til å følge med på vekta jeg...
Hihipleier jordmor å veie deg? Jeg har bare vært på en kontroll hos henne (uke 8), og da veide hun ikke. Hun bare spurte meg hva jeg veide, og skreiv opp det. Mener å ha lest at det er flere som ikke har blitt veid hos jordmor og er spent på om hun gjør det på neste kontroll. Jeg vil gjerne ha litt hjelp til å følge med på vekta jeg...
Såååå glad på dine vegne! Så fortjent! !HAR FÅTT LEILIGHET!!! Helt HERLIG og sentral plass. Stor leilighet med stor stue, stort kjøkken, et stort soverom med stor skapplass og et litt mindre soverom, et nydelig bad og et vaskerom, koselig entré med garderobeskap, stor veranda, fjernvarme! Alle hvitevarer følger med. Strøm, Internett, Canal digital, heis, oppvarmet garasje, stor bod, en mindre bod, veldig rolig strøk, vaktmestertjeneste..... 10.000kr. For alt! Og dyr var ingen problem heller <3 hagen er svær også![]()
Jeg er SÅ glad!!!!!!!!Såååå glad på dine vegne! Så fortjent! !![]()
Nam, det så veldig godt utJeg og 5 åring har baka sjokoladekake idag! Gleder oss til å spise![]()
Ja, den var veldig god! Tok kokkos masse oppå etter bildet ble tatt, da ble den enda bedreNam, det så veldig godt ut![]()
Det kan jeg tenke megJa, den var veldig god! Tok kokkos masse oppå etter bildet ble tatt, da ble den enda bedreMerka mageboeren likte sukkeret.
![]()
Croissants med nugatti iDet kan jeg tenke meg
Har hatt veldig lyst på noe med sjokolade i dag
Bakte boller i går, så det får bli til kvelds i dag![]()
Men er jo så godt!Oi da, må ikke friste sånn nå![]()
![]()
Jeg liker også høsten godtJeg jubler for at det begynner å bli høststemning ute! Det betyr at terminen nærmer segGleder meg til te, ullpledd og nye sesonger av favoritt-tv-serier
Høsten er faktisk ganske fin
![]()