Koselig å spise sammenVi skulle egentlgi lage pizza. Det utgikk, vi har spist pølse i brød hos naboen....
Ble til slutt pasta di parma her. Lett og godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Koselig å spise sammenVi skulle egentlgi lage pizza. Det utgikk, vi har spist pølse i brød hos naboen....
Det er sant.En rydderunde må vi nok til med .
BAre den mentale konflikten mellom at egentlig vl jeg jo ha alt av mat i komposten, men å putte masse FROSSEN mat i komposten da blir den jo så kald, og det er slett ikke bra....
HeheNettopp hva jeg tenkte![]()
Nam! Er det med skinke og ost? Hva har du oppi?HeheBle til slutt å ende på pasta di parma. Enkelt og greit. Har ikke såist det på evigheter..
Smokke snor og lueFikk kjøpt tripp trapp jeg og en genser
Hva kjøpte du?
Jeg tenkte å tilsette skinkeNam! Er det med skinke og ost? Hva har du oppi?![]()
Så bra, alltid greit med tilbudSmokke snor og lue![]()
Det er kjempegodt med skinke i pasta. Jeg lager ofte carbonara, men med skinke i stedet for bacon, og så har jeg gjerne stekt sopp eller litt grønne selskapserter i. Og maaasse parmesanJeg tenkte å tilsette skinke![]()
Mhm, er godtDet er kjempegodt med skinke i pasta. Jeg lager ofte carbonara, men med skinke i stedet for bacon, og så har jeg gjerne stekt sopp eller litt grønne selskapserter i. Og maaasse parmesan![]()
Mi er nesten 69cm og blir strax 6mndBakovervendt er det greit nok altså, men LANGT nedenfor gikk de jo ikke, vi tok ut puta under baken, og etterpå flytttet vi selene opp på det andre hakket, og altså var det ikke noe problem i det hele natt. De skal ike gå langt nedenfor nei, men litt. (Forovervendt skal de komme fra over skulderen, mener jeg. Forovervendt sitter ikke mine i fempunkt, det er jo ikke bra i det hele tatt, så jeg snur ikke før de går i beltestol, da kommer den jo helt klart overnfra
NamKinamat![]()
Takk, skal lete der og på KiwiJa, du bør prøve den
Jeg fant på rema![]()
Det hadde vært deilig og kjektHåper at han lager noe mat til oss, men vi får se...
Det er detNamså godt!
Ja, det må du gjøreTakk, skal lete der og på Kiwi![]()
Ikke stort, jeg er på jobbTakk! Ja ikke santhva står på menyen hos dere da?
Det spiste jeg mye før jeg møtte mannenHeheBle til slutt å ende på pasta di parma. Enkelt og greit. Har ikke såist det på evigheter..
MhmDet spiste jeg mye før jeg møtte mannenperfekt singelmat!
Da må jeg tydeligvis prøve den!Det er mye finere i konsistensen..Syns pizzadeigen blir smidigare med pizzamel, samt at resultatet på den ferdige bunnen blir bedre..
![]()
Aha! Da jeg jobbet skift gikk det mye i Fjordland gitt! Svenske kjøttboller hehe.Ikke stort, jeg er på jobb![]()