Godt man kan hjelpe hverandreBare hyggelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt man kan hjelpe hverandreBare hyggelig![]()
Ja, bunnen ble mer sprøPizzabunn med pizzamel er jo magisk!En helt annen opplevelse!
Kanskje det bare var store ørret? Jo, det tror jeg egentlig.Det har jeg i hvert fall hørt.
Åja, trodde man kunne spise laks jeg. Så det har jeg spist...
Pizzamel? Og hvordan skiller det seg fra vanlig mel?Pizzabunn med pizzamel er jo magisk!En helt annen opplevelse!
Vet ikke..Kanskje det bare var store ørret? Jo, det tror jeg egentlig.
Jeg spiste scampi flere ganger i sommer... Håper ikke det var feil...
Gutta hadde pannekaker, jeg og mannen hadde biff og fløtegratinerte poteterHva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Mmmmm....Gutta hadde pannekaker, jeg og mannen hadde biff og fløtegratinerte poteter![]()
Så flott han har fått taket på smokkenVar innom for å kjøpe smokker og smokke snor siden lille U endelig har funnet ut hva smokken var til, fikk 25% rabatt på snoren siden den var billigst, og så tok jeg med en lur fra Lille lam
Nettopp hva jeg tenkteDa hadde jeg gått for gutte mat, liker ikke rå fisk![]()
Flotte ting du har handletVis vedlegget 133168
Fikk 25% rabatt på Kivat lueelsker luene og denne kan brukes fra 2-5 år også. Godt kjøp
hun fikk og bambi pysj fra h&m
![]()
Vis vedlegget 133169
Kjøpte meg en genser jegbare fordi jeg fortjener det
![]()
Dere er jaggu aktive
Kos dere i kveld!
Er vel kun som du sier, en inntektskilde![]()
Det trenger ikke være så dumt neiJa, bunnen ble mer sprø
Synes den ble litt for lys, så blander nok i litt grovt mel neste gang
Er vant til grov bunn fra før![]()
De skal ikke gå langt under skuldrene. Det har alle sakt vi har snskket med ang bilstoler. Piiittelitt neddom er ok. Men kun litt
Tror det blir veldig braDet trenger ikke være så dumt nei![]()
Det er mye finere i konsistensen..Pizzamel? Og hvordan skiller det seg fra vanlig mel?
Ja, sant det![]()
Snipp og SnappHihiDen med de derre ekornene på var også søt, husker ikke hva de heter. Men er fra barnetv, fra gammelt av.