Skravletråd august

Merkelig altså, for mine har vært helt normalt lange, og de har ikke hatt det minste problem med å ha babysetet (vi tok selvsagt ut babyinsatsen, og det er ikke farlig at de kommer over selefestet med skuldrene altså) til de var godt over året.
De skal ikke gå langt under skuldrene. Det har alle sakt vi har snskket med ang bilstoler. Piiittelitt neddom er ok. Men kun litt

Gjør det:) ikke fått lest bloggen din ennå jeg.. Prøve i kveld:P
Les når du har tid du :) bloggfri helg så kommer ikke noe nytt før mandag så du vet det :)

På vei hjem nå :)

Varte ikke så lenge, veninna kom tilbake fra frisøren, så de så en episode peppa gris sammen før de gikk ut, og der er de enda. de har vært innom et par ganger, men forsvinner ut igjen . jeg og lillesøster som skulle bort og se på fotballgutta og ha med litt kioskpenger... sender med faren penger i morgen, og ser om vi kommer oss en tur bort eller ei. (ikke kiosk til de aktive før etter 15, de får mat, skal ikke spise seg mett på kaker. kiosken er til foreldre som er med. Egentlig et dumt tiltak synes jeg. Ser jo at de tjener penger på det, men hvorofr ha kiosk til "søsken og foreldre" på et sånt opplegg??
Er vel kun som du sier, en inntektskilde:)

Gjør nok det. De er ferdige med skolen nå, men det er grilling etterpå, uviss varighet før de kommer hjem, så skal vi ned til naboen som har bursdag, og ... ja, vel, dagen går.
Dere er jaggu aktive:D
Kos dere i kveld!

ImageUploadedByBV Forum1440860792.081874.jpg
Fikk 25% rabatt på Kivat lue :) elsker luene og denne kan brukes fra 2-5 år også. Godt kjøp :D hun fikk og bambi pysj fra h&m :)
ImageUploadedByBV Forum1440860845.804427.jpg
Kjøpte meg en genser jeg :) bare fordi jeg fortjener det :)

Back
Topp