Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Vi skulle egentlgi lage pizza. Det utgikk, vi har spist pølse i brød hos naboen....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
HahaVært hjemme 50 min rundt dertusen takk
![]()
Lille tar ikke flaske?Det syns jeg virkelig!Var på kino i vår, men da var jeg gravid..
Hva er pizzamel??Pizzabunn med pizzamel er jo magisk!En helt annen opplevelse!
Et mel som er finere i konsistensen. Godt å jobbe med. Får en tynn og sprø bunnHva er pizzamel??![]()
HahaSkal legge meg sammen med lille N idag og når hun sovner ja da håper jeg på en runde før jeg legger meghaha!!
Det var veldig godtMmmmm....
Biff
Det skal vi også ha
Jeg dro på obs for der var jeg sikker på at de hadde. Det hadde de ikke. Fant derimot på rema i gårHar sett pizzamel på kiwi. Tenkte å prøve en gang, men har ikke rotet meg til det.
Slapp av med mannen i sofa duHjemme nå, snart skal ungene i seng, og så får vi se hva som skjer i kveld. Jeg har i alle fall brukt opp min kvote av sitting i kveld, så nå er det sofa for meg
Hva serverer han??Venter på at mannen skal komme hjem med litt mat![]()
Og den fåes kjøpt i butikken?Et mel som er finere i konsistensen. Godt å jobbe med. Får en tynn og sprø bunn![]()
KinamatHva serverer han??![]()
Takk, da skal jeg sjekke derHar sett pizzamel på kiwi. Tenkte å prøve en gang, men har ikke rotet meg til det.
Ja, du bør prøve denOg den fåes kjøpt i butikken?har aldri sett det... *notere på lappen*
![]()
Taco er suksess uansett dagLørdagskveld tacokveld! (Mest tilfeldig det da, kan ha taco night any night jeg)
Slapp av med mannen i sofa du![]()
Takk! Ja ikke santTaco er suksess uansett dag
Kos dere!
Taco er suksess uansett dag
Kos dere!