God tur hjemPå vei hjem nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tur hjemPå vei hjem nå![]()
Det syns jeg virkelig!Det er jo altfor lenge siden?!![]()
Her blir det hjemmelaget pizzaHva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Fikk kjøpt tripp trapp jeg og en genserVar innom Barnas Hus i dag.
25% på valgfri vare, og 25% på et klesplagg![]()
DeiligHer blir det hjemmelaget pizza![]()
Sushi er mer enn rå fisk altsåDa hadde jeg gått for gutte mat, liker ikke rå fisk![]()
Det hadde vi i går, namHer blir det hjemmelaget pizza![]()
Hva med pizzasnurrer?Hva skal folk ha til middag i dag?
Samboeren fikk ikke fly i dag, så må spise alene og har ingen tanker om middag...
Ja, vet. Har prøvd 3-4 ganger.. Men klarer ikke sånn sjøgress hellerSushi er mer enn rå fisk altså![]()
Skulle jeg spist alene, og ikke hatt sushi, så hadde jeg gått for curry eller noe asiatisk-inspirertDet er veldig greitSpiste borte her om dagen
Da fikk jeg laks stekt i ovnen og potetbiter stekt i panna, veldig godt
med krydder
Han er på jobbreise i Alta... Første fly går i morgen tidlig.. Hurra for gode muligheter for avgang i finnmark...
Det var det da.. Stikker snart på butikken, så kanskje jeg finner noe som frister![]()
Ah, der fikk du meg på noen tankerSkulle jeg spist alene, og ikke hatt sushi, så hadde jeg gått for curry eller noe asiatisk-inspirert![]()
Skal man ikke det nå? Det hadde ikke jeg fått med meg... Trodde det gjaldt tunfisk jeg? Og store fiske av laks, ørret og blåkveite?Ja, vet. Har prøvd 3-4 ganger.. Men klarer ikke sånn sjøgress heller
Sushi med scampi er godt da. Men skampi skal jo ikke gravide spise![]()
Bare hyggeligAh, der fikk du meg på noen tanker
Takk![]()
Pizzasnurrer er godt!DeiligHadde pizzasnurrer i går
Det er utrolig godt!Det hadde vi i går, nam![]()
Ja, det er detDet er utrolig godt!![]()
Det har jeg i hvert fall hørt.Skal man ikke det nå? Det hadde ikke jeg fått med meg... Trodde det gjaldt tunfisk jeg? Og store fiske av laks, ørret og blåkveite?
Mhm, det var veldig godtPizzasnurrer er godt!![]()
Pizzabunn med pizzamel er jo magisk!Ja, det er det
Prøvde for første gang med pizzamel i går.