Skravletråd august

Pizzabunn med pizzamel er jo magisk! :D En helt annen opplevelse!
Ja, bunnen ble mer sprø:)
Synes den ble litt for lys, så blander nok i litt grovt mel neste gang;)
Er vant til grov bunn fra før :p

Det har jeg i hvert fall hørt.
Åja, trodde man kunne spise laks jeg. Så det har jeg spist...
Kanskje det bare var store ørret? Jo, det tror jeg egentlig.
Jeg spiste scampi flere ganger i sommer... Håper ikke det var feil...

Skal legge meg sammen med lille N idag og når hun sovner ja da håper jeg på en runde før jeg legger meg :p haha!!

Kanskje det bare var store ørret? Jo, det tror jeg egentlig.
Jeg spiste scampi flere ganger i sommer... Håper ikke det var feil...
Vet ikke..
Hmm..
Men jeg har også hørt at alt er med måte. Så lenge man ikke gofler det i seg hele tiden, så kan vel noen ganger være unntak ;)
Jeg har også tatt kattedoen når samboeren har hvert borte, det har også gått fint. Har enda ikke blitt smittet av den derre katteavf bakterien.

Dere er jaggu aktive:D
Kos dere i kveld!

Hjemme nå, snart skal ungene i seng, og så får vi se hva som skjer i kveld. Jeg har i alle fall brukt opp min kvote av sitting i kveld, så nå er det sofa for meg

De skal ikke gå langt under skuldrene. Det har alle sakt vi har snskket med ang bilstoler. Piiittelitt neddom er ok. Men kun litt

Bakovervendt er det greit nok altså, men LANGT nedenfor gikk de jo ikke, vi tok ut puta under baken, og etterpå flytttet vi selene opp på det andre hakket, og altså var det ikke noe problem i det hele natt. De skal ike gå langt nedenfor nei, men litt. (Forovervendt skal de komme fra over skulderen, mener jeg. Forovervendt sitter ikke mine i fempunkt, det er jo ikke bra i det hele tatt, så jeg snur ikke før de går i beltestol, da kommer den jo helt klart overnfra

Det trenger ikke være så dumt nei ;)
Tror det blir veldig bra ;)
Ville bare prøve med pizzamel i går, da det var første gang. Blir i alle fall å bruke det neste gang også ;)

En rydderunde må vi nok til med .

BAre den mentale konflikten mellom at egentlig vl jeg jo ha alt av mat i komposten, men å putte masse FROSSEN mat i komposten da blir den jo så kald, og det er slett ikke bra....

Venter på at mannen skal komme hjem med litt mat :D

Back
Topp