Topp 100 - Skravle august

Jada, og nå på telefon med sin far.

Jeg burde vel lage meg kvldsmat.
Egentlig er jeg glad i kvedsmat, men ikke når det føles som tvang, men hva gjør man ikke for ungene?
Spiser aldri kveldsmat jeg:rolleyes: sjelden sulten på kvelden..

Nei, det er skikkelig ekkelt :( nå sover alle unntatt mini... Så da kan skuldrene senkes! Heretter får mannen holde seg hjemme til mini er ferdig med de urolige periodene sine...
Så bra de sover:) ikke noe hyggelig når det blir sånn...:(

Er jo ikke mange scoringene i en kamp så da er den mest kjedelig:P
Kan jo være godt spill, selv om det ikke er scoringer også da;)
Ikke så lett i øsende regn da :eek: :p

Spiser aldri kveldsmat jeg:rolleyes: sjelden sulten på kvelden..

Jeg gjør det i perioder. Og må når jeg nå altså bare spiser ca halv middag. Jeg klarer ikke mer middag, så jeg må spise en helst energirik kveldsmat i tillegg. Jeg kjemper meg jo oppover i vekt

Jeg gjør det i perioder. Og må når jeg nå altså bare spiser ca halv middag. Jeg klarer ikke mer middag, så jeg må spise en helst energirik kveldsmat i tillegg. Jeg kjemper meg jo oppover i vekt
Ja er nok en fordel om du får i deg litt mat;)

Sa legevakta gbs, eller legen i dag?
Det sto på brevet fra sykehuset som jeg fikk i dag. Så sendt inn ny test til sykehuset i dag. Så må vente til uka for å få videre svar på om jeg må gå på en annen antibiotika som er mot gbs (siden den jeg gikk på egentlig er for uvi).
Legevakta sa uvi på fredagskvelden som var.

Hva skjer jenter?
Jeg kom nettopp inn døra...
Litt av en dag...
Fått beskjed om gbs, bremsene på bilen til samboeren har tatt kvelden, avkjøringa fra motorveien der jeg bor var sperra så måtte kjøre helt til neste by for å snu, når jeg og venninna mi var på shopping så slo lynet ned strømmen på senteret så vi sto med lommelykta på tlf for å se klærne og tlf er så klikk at samboeren ikke får beskjed om at jeg ringer og ringer... Snakk om en dårlig dag....
Nei, nå er det pannekaker til kvelds (spiste ikke middag) og chille på sofaen ;)

Ja er nok en fordel om du får i deg litt mat;)
Jeg gjør så godt jeg kan. Nå tar jeg med meg mobilen til sengs, ligger bedre der enn på sofaen, og kan bare sove når jeg vil

Hva skjer jenter?
Jeg kom nettopp inn døra...
Litt av en dag...
Fått beskjed om gbs, bremsene på bilen til samboeren har tatt kvelden, avkjøringa fra motorveien der jeg bor var sperra så måtte kjøre helt til neste by for å snu, når jeg og venninna mi var på shopping så slo lynet ned strømmen på senteret så vi sto med lommelykta på tlf for å se klærne og tlf er så klikk at samboeren ikke får beskjed om at jeg ringer og ringer... Snakk om en dårlig dag....
Nei, nå er det pannekaker til kvelds (spiste ikke middag) og chille på sofaen ;)
Uff hørtes ut som en kjip dag !

Back
Topp