Og du hadde kanskje ikke hatt jobb mer hellerHadde jo detlaaange timer på jobb
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og du hadde kanskje ikke hatt jobb mer hellerHadde jo detlaaange timer på jobb
![]()
Straks klar for kamp og brownies herHva driver alle med idag??![]()
Jeg har ikke noe valg, har kollega som passer på meg, mann som passer på meg, folk på forumet her som passer på megSå flott du har kommet fram til det, snuppabra du lytter til kroppen!
Akkurat nå, venter litt i gangen i håp om at det forblir stille på barnerommet, og venter på at mannen skal komme hjem. Må minne ham på å ringe sin far, alle andre ble informert da han fikk vite at han trolig fikk sparken, men faren glemte han (jeg tok mine, hans mor var her) og nå som der er endelig klart er det jo greit å ha sagt fra, han er igang med jakten på ny jobbHva driver alle med idag??![]()
Man må jobba noe å gjøre på, ellers blir det kjedelig jaHadde jo detlaaange timer på jobb
![]()
Jeg begynner å bli lei nå ! Se på hu da ! Se på det ! Ting jeg ser hele tidenGod kveldkos deg hos svigers!
Ja, du sier noe der altså!Kan ikke annet enn å henge i
Men hadde vært greit med flere aktive her altså![]()
Hadde jo spøkt for jobben jaOg du hadde kanskje ikke hatt jobb mer heller![]()
![]()
Hva slags kamp?Straks klar for kamp og brownies her
Du da?
Bekkenløsning? Kjedelig med bekkensmerter! Hadde det i de to siste svangerskapene mine, eneste som hjalp var å svømme i varmt vann..Det er jo det, men storebror skal hentes om en halvtime, ikke langt unna, men jeg gruer meg til å gå.... akkurt det å gå altså. Dumt bekken.
Nei, akkurat nå tror jeg du gjør lurt i å høre på folk rundt degJeg har ikke noe valg, har kollega som passer på meg, mann som passer på meg, folk på forumet her som passer på meg
Jeg har ikke lyst, men jeg innser at dette ikke går stort lenger
Han burde informere sin far, jaAkkurat nå, venter litt i gangen i håp om at det forblir stille på barnerommet, og venter på at mannen skal komme hjem. Må minne ham på å ringe sin far, alle andre ble informert da han fikk vite at han trolig fikk sparken, men faren glemte han (jeg tok mine, hans mor var her) og nå som der er endelig klart er det jo greit å ha sagt fra, han er igang med jakten på ny jobb
Liker best en hektisk arbeidsdag med mye action jegMan må jobba noe å gjøre på, ellers blir det kjedelig ja
Bekkenløsning? Kjedelig med bekkensmerter! Hadde det i de to siste svangerskapene mine, eneste som hjalp var å svømme i varmt vann..
Nei, akkurat nå tror jeg du gjør lurt i å høre på folk rundt deg![]()
Han burde informere sin far, ja
Håper barna sover snart!
Har nettopp landa mitt livs største situasjon!Hva driver alle med idag??![]()
Hadde det også foran sist. Veldig ubehagelig! Hadde en nerve i klem også, så hadde problemer med å stå veldig ofte. Beina svikta under meg.Trolig bekkenløsning ja. HAdde det sist også, men ba bak, denne gangen kommer det fra sdymfysen, men har forplantet seg til "midt under" og mer smerter som stråler nedgjennom innsiden av lårene, samt at jeg kjenner jo at det er noe bekken der bak også, men det er ikke ille. Det er mellom beina og nedgjennom som er ille...
Rbk selvfølgeligHva slags kamp?
Akkurat inntatt sofa her..
Måtte nok funnet deg noe annet daHadde jo spøkt for jobben ja![]()