Topp 100 - Skravle august

Så flott du har kommet fram til det, snuppa;) bra du lytter til kroppen!
Jeg har ikke noe valg, har kollega som passer på meg, mann som passer på meg, folk på forumet her som passer på meg

Jeg har ikke lyst, men jeg innser at dette ikke går stort lenger

Hva driver alle med idag??:D
Akkurat nå, venter litt i gangen i håp om at det forblir stille på barnerommet, og venter på at mannen skal komme hjem. Må minne ham på å ringe sin far, alle andre ble informert da han fikk vite at han trolig fikk sparken, men faren glemte han (jeg tok mine, hans mor var her) og nå som der er endelig klart er det jo greit å ha sagt fra, han er igang med jakten på ny jobb

Det er jo det, men storebror skal hentes om en halvtime, ikke langt unna, men jeg gruer meg til å gå.... akkurt det å gå altså. Dumt bekken.
Bekkenløsning? Kjedelig med bekkensmerter! Hadde det i de to siste svangerskapene mine, eneste som hjalp var å svømme i varmt vann..

Jeg har ikke noe valg, har kollega som passer på meg, mann som passer på meg, folk på forumet her som passer på meg

Jeg har ikke lyst, men jeg innser at dette ikke går stort lenger
Nei, akkurat nå tror jeg du gjør lurt i å høre på folk rundt deg;)

Akkurat nå, venter litt i gangen i håp om at det forblir stille på barnerommet, og venter på at mannen skal komme hjem. Må minne ham på å ringe sin far, alle andre ble informert da han fikk vite at han trolig fikk sparken, men faren glemte han (jeg tok mine, hans mor var her) og nå som der er endelig klart er det jo greit å ha sagt fra, han er igang med jakten på ny jobb
Han burde informere sin far, ja:)
Håper barna sover snart!

Bekkenløsning? Kjedelig med bekkensmerter! Hadde det i de to siste svangerskapene mine, eneste som hjalp var å svømme i varmt vann..

Trolig bekkenløsning ja. HAdde det sist også, men ba bak, denne gangen kommer det fra sdymfysen, men har forplantet seg til "midt under" og mer smerter som stråler nedgjennom innsiden av lårene, samt at jeg kjenner jo at det er noe bekken der bak også, men det er ikke ille. Det er mellom beina og nedgjennom som er ille...

Han burde informere sin far, ja:)
Håper barna sover snart!

Ungene sover, og mannen får ringe sin far når han kommer hjem fra trenermøte på fotballen. Hvor lang tid kan det ta, halvannen time???

Hva driver alle med idag??:D
Har nettopp landa mitt livs største situasjon! :o
Rett ut av det blå begynte det å torde og lyne. Greit nok. Mannen spiller Dart i kveld, så han er ikke hjemme. De to eldste er litt skeptisk til slikt vær, og det snappet junior opp. Det braket voldsomt og hele huset ristet. Til og med mini skvatt. Ergo; en hylende baby, en vettskremt ettåring, to livredde barn. Ettåringen er akkurat lagt i senga si, 1,2 timer på overtid. Kunne ikke gå ned med han før mini roet seg. Hun sovna til slutt. NÅ har jeg sinnsykt lyst på sjokolade!!! :o

Trolig bekkenløsning ja. HAdde det sist også, men ba bak, denne gangen kommer det fra sdymfysen, men har forplantet seg til "midt under" og mer smerter som stråler nedgjennom innsiden av lårene, samt at jeg kjenner jo at det er noe bekken der bak også, men det er ikke ille. Det er mellom beina og nedgjennom som er ille...
Hadde det også foran sist. Veldig ubehagelig! Hadde en nerve i klem også, så hadde problemer med å stå veldig ofte. Beina svikta under meg.

Back
Topp