Håper det blir lite å gjøre på jobb daFår skravlet litt fra jobb også![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper det blir lite å gjøre på jobb daFår skravlet litt fra jobb også![]()
God kveldGod kvelder hos svigers en tur
Det funker best![]()
Jeg har bare ett barn her i kveld, men han skal få kveld (kanelsnurr, kremt...), legge seg, så må jeg jobbe litt og SÅ skravle.Men jeg må hente eldste i selskap nå, og få i dem mt, og få dem i seng, og SÅÅÅÅÅ kan jeg vurdere p skrvle
Takk, det trenger jegStemmer det. Krysser fingra for en rolig helg da!
Sammen er vi uslåeligSammen er vi sterke![]()
Må legge tre små jeg ogsåMen jeg må hente eldste i selskap nå, og få i dem mt, og få dem i seng, og SÅÅÅÅÅ kan jeg vurdere p skrvle
Får satse på detHåper det blir lite å gjøre på jobb da![]()
Er jo som regel det!Får satse på det
Er vel mer trafikk når det er helg da?
Får satse på at de reiser fra andre steder i landet daEr jo som regel det!![]()
Mine er i hus, har straks spist, jeg har sendt eldste på badet, og snart følger vi etter.Må legge tre små jeg også![]()
Jeg har ikke tenkt å jobbeJeg har bare ett barn her i kveld, men han skal få kveld (kanelsnurr, kremt...), legge seg, så må jeg jobbe litt og SÅ skravle.
Men kan vel skravle litt mens guttungen får kvelds og ser barnetv også![]()
Det er viSammen er vi sterke![]()
Hehe...tom flyplass hos meg hadde passet braFår satse på at de reiser fra andre steder i landet da![]()
Men heller usannsynlig vil jeg tro?Hehe...tom flyplass hos meg hadde passet bra![]()
Så flott du har kommet fram til det, snuppaMine er i hus, har straks spist, jeg har sendt eldste på badet, og snart følger vi etter.
Å gå og hente ham bekreftet mistanken om at denne uken har bekkenløsningen kommet mer og mer, og det synes velsig for andre som ser meg, mao synlige gangvansker. På tide å kaste inn håndkle og prate med legen..
Ikke sannsynlig i det hele tattMen heller usannsynlig vil jeg tro?![]()
![]()
Hadde trolig blitt kjedelig i lengden ogsåIkke sannsynlig i det hele tatt![]()
Hadde jo detHadde trolig blitt kjedelig i lengden også![]()
![]()