Må gjøres det også. Satser på å få det greit til helgaIkke dumt å få unna husarbeid heller![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må gjøres det også. Satser på å få det greit til helgaIkke dumt å få unna husarbeid heller![]()
Sa legevakta gbs, eller legen i dag?Æsj. Ny prøve er sendt inn. Det legevakta sa om uvi var ikke helt riktig, gbs i urinen... Må vente til neste uke for å vite om hvordan ståa er da... Håper prøvene er fine så vi slepper å plage lillemor med ekstra temperatur måling osv når hun blir født..
Da kommer du jo til å klare detMangler i underkant av 1000![]()
Jeg trenger mer liv her inne!Har jo som mål å få til 2222 innlegg. Lå på 1669 sist jeg sjekka. Spøker nå altså...
Det håper jeg også på
Trenger innlegg!
Da er det vel bare å skravle i vei daMangler i underkant av 1000![]()
Skal prøve å få gjort litt i morgen tidlig håper jeg!Må gjøres det også. Satser på å få det greit til helga![]()
Greit å få det unna tidligSkal prøve å få gjort litt i morgen tidlig håper jeg!![]()
Ja jeg håper detDa kommer du jo til å klare det![]()
Kan ikke annet enn å henge iDa er det vel bare å skravle i vei da![]()
Er bare å skravle i vei daCa samme som meg da, jeg var også på 1600 og noe sist jeg sjekka. Mangla allurat 5555 faktisk, så det ble 111 pr hr av de 5 dagene som er igjen inkl i dag
Da foreslår jeg av vi alle skravler for å nå målene våre!Flere som må skravle litt. Selv om jeg nok har bedre odds for å nå målet mitt![]()
Er bare å skravle i vei da![]()
Da foreslår jeg av vi alle skravler for å nå målene våre!![]()
Får skravlet litt fra jobb ogsåJa jeg håper detskal jobbe hele helga daa!
![]()
Stemmer det. Krysser fingra for en rolig helg da!Ja jeg håper detskal jobbe hele helga daa!
![]()
Sammen er vi sterkeDa foreslår jeg av vi alle skravler for å nå målene våre!![]()
Det funker bestSkravler vi sammen så blir det jo bra?