Jeg trenger mer liv her inne!Veldig. Håper på mer liv i kveld dog, jeg sover vel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg trenger mer liv her inne!Veldig. Håper på mer liv i kveld dog, jeg sover vel
Hva gjør alle sammen egentlig?Helt ekstremt!!![]()
Æsj. Ny prøve er sendt inn. Det legevakta sa om uvi var ikke helt riktig, gbs i urinen... Må vente til neste uke for å vite om hvordan ståa er da... Håper prøvene er fine så vi slepper å plage lillemor med ekstra temperatur måling osv når hun blir født..Krysser fingre for deg![]()
Du trenger mer action!!Jeg trenger mer liv her inne!Har jo som mål å få til 2222 innlegg. Lå på 1669 sist jeg sjekka. Spøker nå altså...
De holder sikkert på med dette livet de påstår at de har!!Hva gjør alle sammen egentlig?![]()
Hva er gbs da?Æsj. Ny prøve er sendt inn. Det legevakta sa om uvi var ikke helt riktig, gbs i urinen... Må vente til neste uke for å vite om hvordan ståa er da... Håper prøvene er fine så vi slepper å plage lillemor med ekstra temperatur måling osv når hun blir født..
Ja, ikke bare litt hellerDu trenger mer action!!![]()
Liv? Hvilket liv?De holder sikkert på med dette livet de påstår at de har!!![]()
Jeg trenger mer liv her inne!Har jo som mål å få til 2222 innlegg. Lå på 1669 sist jeg sjekka. Spøker nå altså...
Streptokokker, bakterierHva er gbs da?![]()
Skjønner ikke hva de piper om jeg heller?!Ja, ikke bare litt heller
Liv? Hvilket liv?Jeg har ikke sett noe liv...
![]()
Å jaStreptokokker, bakterier
Du er unnskyldt!Sorry! Har ei lita ei som krever mer av mamman sin om dagen..
Det er sikkert noe bra, siden så mange har det..Skjønner ikke hva de piper om jeg heller?!![]()
Kanskje vi skal prøve det litt daDet er sikkert noe bra, siden så mange har det..Kan hive meg på trenden jeg og, men da må jeg ha 2222 innlegg først
![]()
Jeg har ryddet og vasket klær i dag. Må gjøres det ogsåHva gjør alle sammen egentlig?![]()
Kjære vene!Kanskje vi skal prøve det litt da
Jeg må bare ha 9025 først![]()
Ikke dumt å få unna husarbeid hellerJeg har ryddet og vasket klær i dag. Må gjøres det også![]()
Usikker på hvor mange jeg manglerKjære vene!Har du mange igjen da?
Jeg mangler over 500 innlegg i allefallUsikker på hvor mange jeg manglermå sjekke etterpå
![]()
Mangler i underkant av 1000Jeg mangler over 500 innlegg i allefallSpent på om det går!