Så kjedelig med avbrutt søvn daJefvkok= jeg nok. Men reelt sett har jeg våknet litt for mange ganger i natt, uten at jeg er sikker på hvorfor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig med avbrutt søvn daJefvkok= jeg nok. Men reelt sett har jeg våknet litt for mange ganger i natt, uten at jeg er sikker på hvorfor.
Ja, det er kjedeligSå kjedelig med avbrutt søvn da![]()
Stemmer detJa, det er kjedelig
Men nå er der fredag og straks helg i det minste
Eldstemann og faren har fotballskole i dag 17-19 og mange timer både i morgen og søndag, jeg må huske å avklare om jeg skal levere noe kake
Babykos er magisk! <3Herlig med babykos
Må bare nyte, plutselig har de ikke tid!
Det er herlig med kosen, men litt kjedelig at man ikke får gjort noe annetSånn er mi og, for tiden!!
Huff...du får springe etter å tvangskoseBabykos er magisk! <3
Junior har sjeldent tid til å kose. Alt for opptatt med å utforske![]()
Det er herlig med kosen, men litt kjedelig at man ikke får gjort noe annet![]()
Hender seg jeg gjør det altsåHuff...du får springe etter å tvangskose![]()
Det blir vi. Sånn ca. De kommer jo hjem da, men 17-19, 10-15+grilling og 11-15 er det meste av helga, på et visStemmer detdu og frøkna blir alene hjemme.
Kos deg i helgen!![]()
Ikke noe gøy når de bare vil sove på magenVeldig! Eller så må jeg legge mi på magen, da kan hun sove litt alene. Men d syns jeg er litt skummelt når hun ligger på rommet..
HahaHender seg jeg gjør det altsåDet syns han er gøy, så da triller latteren ut av ham!
![]()
Ja da går jo det meste av helgenDet blir vi. Sånn ca. De kommer jo hjem da, men 17-19, 10-15+grilling og 11-15 er det meste av helga, på et vis
Har ikke tenkt å slutte neiHahaså herlig! Da er det bare å fortsette med det
![]()
Ikke noe gøy når de bare vil sove på magenSnur hun seg selv?
Hmm.. Da er det jo litt verre. Får håpe hun liker å sove på ryggen igjenFra rygg til mage, men ikke fra mage til rygg..
Hmm.. Da er det jo litt verre. Får håpe hun liker å sove på ryggen igjen![]()
Bedre enn magen daHåper jeg og! Hun sover på siden nå da.
JaBra det ordnet seg ihvertfall![]()
Ikke jeg hellerJaSå nå blir det spennende å prøve den ut. Har aldri hatt en LG tlf før..
Satt tlf til nedlasting av de appene jeg har på min Samsung i natt. Så håper alt er i orden nå. Har ikke sjekka den nye tlf enda, ligger i senga med modningsplager....Ikke jeg heller
Sikkert en vanesak. Regner med du har lastet ned appen allerede![]()