• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

da var kladden til nav fylt ut og nav ringt. hadde vist fylt ut for mye:cat:
så da var det bare å få skrive det over på den jeg skal sende:)
synes ikke det var så vannskelig å fylle ut de papirene :) får nå bare håpe det er gjort rett.

Så bra! Jeg er også ferdig, skal sende i morgen :)

Hentet en potte sur 6 åring, herlig :P hadde akkurat vært litt uenig med noen barn om et spill da jeg kom og da vi skulle gå datt han på sparkesykkelen og da ble jo alt selvsagt ti tusen ganger verre.. :o

Hentet en potte sur 6 åring, herlig :P hadde akkurat vært litt uenig med noen barn om et spill da jeg kom og da vi skulle gå datt han på sparkesykkelen og da ble jo alt selvsagt ti tusen ganger verre.. :o
Å nei:( Så kjedelig.. Huff, ja kan forestille meg at det ble verre da, ja! Min var ganske sur i går, men smørblid i dag.

Hentet en potte sur 6 åring, herlig :p hadde akkurat vært litt uenig med noen barn om et spill da jeg kom og da vi skulle gå datt han på sparkesykkelen og da ble jo alt selvsagt ti tusen ganger verre.. :eek:
Off, kjedelig da...håpe han blir mer happy snart:)

Middagen ferdig, brød i ovnen. Gleder meg til nystekte brød til kveldsmat jeg:)
Nå venter vi bare på at mannen skal komme hjem før vi setter oss. Vurderte å hente han (pøsregnet ute), men konkluderte med at det ikke var synd i han:D

Middagen ferdig, brød i ovnen. Gleder meg til nystekte brød til kveldsmat jeg:)
Nå venter vi bare på at mannen skal komme hjem før vi setter oss. Vurderte å hente han (pøsregnet ute), men konkluderte med at det ikke var synd i han:D
Likte den konklusjonen din :D :D

Back
Topp