Utrolig skjønn da. Den rød i jula
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Utrolig skjønn da. Den rød i jula
Ja var det...heldigvis fikk vi en kjekk dag likevel.Å nei så kjedelig!
HurraTusen takk for tips om annen nettleser! Det funka faktisk! Nå har jeg bestilt bilder![]()
hvilken nettleser ende du opp med å bruke![]()
Åh er ikke det typisk![]()
da var kladden til nav fylt ut og nav ringt. hadde vist fylt ut for mye
så da var det bare å få skrive det over på den jeg skal sende
synes ikke det var så vannskelig å fylle ut de papirenefår nå bare håpe det er gjort rett.
Må si det at jeg foretrekker bv app fremfor bv på pcble små forvirra av den jeg
![]()
Lurer på om sløyfa sitter fast eller om man kan velge å ha den bak, hmmmUtrolig skjønn da. Den rød i jula![]()
Snart begynne på middagen![]()
Hurraså bra at det ikke var noe annet som hindret bestilling da ^-^
Godt spmLurer på om sløyfa sitter fast eller om man kan velge å ha den bak, hmmm
Var egentlig torsk, men blir heller fiskekaker i brun saus med kokte poteter, kokte gulrøtter og stekt lølHva blir det i dag?
Å neiHentet en potte sur 6 åring, herlighadde akkurat vært litt uenig med noen barn om et spill da jeg kom og da vi skulle gå datt han på sparkesykkelen og da ble jo alt selvsagt ti tusen ganger verre..
![]()
Off, kjedelig da...håpe han blir mer happy snartHentet en potte sur 6 åring, herlighadde akkurat vært litt uenig med noen barn om et spill da jeg kom og da vi skulle gå datt han på sparkesykkelen og da ble jo alt selvsagt ti tusen ganger verre..
![]()
Likte den konklusjonen dinMiddagen ferdig, brød i ovnen. Gleder meg til nystekte brød til kveldsmat jeg![]()
Nå venter vi bare på at mannen skal komme hjem før vi setter oss. Vurderte å hente han (pøsregnet ute), men konkluderte med at det ikke var synd i han![]()