Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nei :/ så kjedelig.Her har de endret åpningstider i åpen barnehage så vi kom til stengt dør![]()
Åh nei :/ så kjedelig.
Husker nevøen min elsket turene I åpen barnehage ^-^
UffNei...
Ikke helt det samme.. Han slo sønnen men jenta har han tatt det over i en Annen gate![]()
Av og til kan det være så enkelt - men er jo ingen systematikk I det. Er dessverre de som funker best med Explorer :/
Håper det ordner segJa må bare mase på sambo en gang til førstFor hvis det går an hvis han logger inn så er det jo greit (nesten)
![]()
Takk <3Uffgodt de har en så god mamma og bonuspappa!! Håper du snart slipper alt det styret det. Merkelig at han ikke gir seg når han bare skal gjøre slikt
![]()
Her har de endret åpningstider i åpen barnehage så vi kom til stengt dør![]()
Weee så braFikk det til i annen nettleserJey!
Åh er ikke det typiskHøljer ned ut av en annen verden, men nå må jeg ut å hente unger, herlig![]()
Tusen takk for tips om annen nettleser! Det funka faktisk! Nå har jeg bestilt bilder![]()
Så flink du erda var kladden til nav fylt ut og nav ringt. hadde vist fylt ut for mye
så da var det bare å få skrive det over på den jeg skal sende
synes ikke det var så vannskelig å fylle ut de papirenefår nå bare håpe det er gjort rett.
Forferdelig. Håper han aldri får flere barn, og at dine barn slipper å ha noe mer med han å gjøre<3Takk <3
Han kommer aldri til å gi seg for i hans øyne har han aldri gjort noe galt ..
Får ikke levert den før til mandag for arbeidsgiver måtte å fylle ut et ark og han er på landsmøtet I trondheim og kommer ikke hjem før fredag kveldSå flink du er![]()
![]()
Jeg skal levere i morgengreit å få det gjort