Skravletråd

Sjønner godt hva du mener men jeg ligger jammen inne likevel jeg :p
Fikk migrene/ sinnsyk skallebank sist jeg var ute i solen noen timer å vill ikke ha det igjen :o hvertfall ikke når jeg er alene med ungene.
Så er heller litt forsiktig
Ånei,migrene høres så grusomt ut:o jeg har heldigvis veldig sjelden vondt i hodet.
Skjønner hva du mener, jeg føler jeg må lade opp til å hente i bhg, for da er det ikke noe hvilehjem på noen timer:P også med jobb i morgen trenger jeg det iallfall. Kjenner jeg gruer meg alt, for jeg tror ikke jeg er " på toppen" av bemanningen i morgen og da kreves det jo mer av meg:(

Har dere fått gjort noe konstruktivt i bv-pausen? :P

Jeg har sydd igjen et lite hull i yndlings-gravid-buksa mi :P og strøket på noen navnelapper på noen av klærne til lillegutt :)

apropo navnelapper! Vi har alltid vært veldig fornøyd med askeladden navnelapper. De sitter veldig godt! Men så denne siste gangen jeg bestilte er jeg ikke fornøyd :o De smelter så lett så det blir utydelig skrift og selv om de har smelta så man virkelig skulle trodd de satt godt løsner de i kantene i vask! Trenger flere lapper til storebror, men sendte mail og spurte om de hadde endret på de.. Tenkte at om de hadde det ville jeg bestille et annet sted denne gangen.. Men da sa de at det måtte være noe feil med de jeg hadde fått så de skulle sende meg nye :D Det var jo bra! Var jo ikke det jeg spurte om... :)

Jey! Fikk navnelappene i posten allerede i dag :) og knapper så jeg får gjort ferdig den kjappstrikka drakta, wall stickers og den stilongs/buksa :D

s-l140.jpg

s-l140.jpg

Den buksa var kjempesøt da! Vil tro den passer lillegutt akkurat :) Lyst på fler jeg nå :o

Woop woop, er vi tilbake igjen allerede?
Mhm,skulle være 1 time nedetid bare ja...
apropo navnelapper! Vi har alltid vært veldig fornøyd med askeladden navnelapper. De sitter veldig godt! Men så denne siste gangen jeg bestilte er jeg ikke fornøyd :eek: De smelter så lett så det blir utydelig skrift og selv om de har smelta så man virkelig skulle trodd de satt godt løsner de i kantene i vask! Trenger flere lapper til storebror, men sendte mail og spurte om de hadde endret på de.. Tenkte at om de hadde det ville jeg bestille et annet sted denne gangen.. Men da sa de at det måtte være noe feil med de jeg hadde fått så de skulle sende meg nye :D Det var jo bra! Var jo ikke det jeg spurte om... :)

Hmm, ååhh? Ka lapper er det du kjøper der da??
Vi er kjempe fornøyde nemlig

Mhm,skulle være 1 time nedetid bare ja...

Hmm, ååhh? Ka lapper er det du kjøper der da??
Vi er kjempe fornøyde nemlig

strykelappene som var dårlige, men fått nye så håper de er bedre :D alltid vært godt fornøyd med de tidligere :)

Bare få i meg litt mer mat jeg så må jeg tusle bort til jordmor :)

Back
Topp