Skravletråd

Ja det er noe helt annet å feriere med småbarn, ikke akkurat noe hvileferie iallfall:p hehe. Men moro fordet da:D
Hehe, ikke så barnevennlig hotell sist altså?
Nei, mannen slo på stortromma med 6stjernes hotell...limmo fra flyplassen etc. hehe..så nei...:P

Er egentlig ikke vits I å stemme annet enn H her I by'n for det har vært H styrt I 30 år og kommer noe ikke til å bli endret på med det første. Men har faktisk tenkt å bryte den tradisjonen denne gangen :p
men din stemme kan jo bidra til at et annet parti får flere representanter i bystyret...
her er det også høyre...men ikke det jeg stemmer.

hehehe denne tar på tannkrem for deg når du stikker inn tannbørsten :P

$_57.JPG

men din stemme kan jo bidra til at et annet parti får flere representanter i bystyret...
her er det også høyre...men ikke det jeg stemmer.
Har stemt høyre alke de andre gangene ved kommune valg pga gubben, men nå er ikke han som trengte de stemmene der med I politikken mer så da stemmer jeg det jeg vil. Det Ga jobb til gubben å stemme på en person :)

Har stemt høyre alke de andre gangene ved kommune valg pga gubben, men nå er ikke han som trengte de stemmene der med I politikken mer så da stemmer jeg det jeg vil. Det Ga jobb til gubben å stemme på en person :)

Mhm skjønner du har stemt på det da:)

Back
Topp