Har du gelé inni kaka å eller bare oppå???![]()
Begge deler!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du gelé inni kaka å eller bare oppå???![]()
HahahaHe heder må jeg vis si meg enig med han
![]()
ostekake 1: med kjeksbunn( oreo kjeks) .
Er med sitron og jordbærgele.
Pyntes med jordbær.
Ostekake 2: med nøttebunn.
Med fersken som pynt. og bruker appelsingele
Åååh nammeostekake 1: med kjeksbunn( oreo kjeks) .
Er med sitron og jordbærgele.
Pyntes med jordbær.
Ostekake 2: med nøttebunn.
Med fersken som pynt. og bruker appelsingele
Nei, mannen slo på stortromma med 6stjernes hotell...limmo fra flyplassen etc. hehe..så nei...Ja det er noe helt annet å feriere med småbarn, ikke akkurat noe hvileferie iallfallhehe. Men moro fordet da
Hehe, ikke så barnevennlig hotell sist altså?
men din stemme kan jo bidra til at et annet parti får flere representanter i bystyret...Er egentlig ikke vits I å stemme annet enn H her I by'n for det har vært H styrt I 30 år og kommer noe ikke til å bli endret på med det første. Men har faktisk tenkt å bryte den tradisjonen denne gangen![]()
Lager dere gelé selv eller bruker dere kjøpe???![]()
Er det jeg å gjør, lager gelé selvJeg gjør begge deler![]()
Foretrekker lage alt selv fra bunnen av![]()
haha artig dahehehe denne tar på tannkrem for deg når du stikker inn tannbørsten
![]()
Best detEr det jeg å gjør, lager gelé selv![]()
Har stemt høyre alke de andre gangene ved kommune valg pga gubben, men nå er ikke han som trengte de stemmene der med I politikken mer så da stemmer jeg det jeg vil. Det Ga jobb til gubben å stemme på en personmen din stemme kan jo bidra til at et annet parti får flere representanter i bystyret...
her er det også høyre...men ikke det jeg stemmer.
Hehehe de var tøffehehehe denne tar på tannkrem for deg når du stikker inn tannbørsten
![]()
Har stemt høyre alke de andre gangene ved kommune valg pga gubben, men nå er ikke han som trengte de stemmene der med I politikken mer så da stemmer jeg det jeg vil. Det Ga jobb til gubben å stemme på en person![]()
Kos deg masse du åDa snakkes vi senere I dagkos dere alle sammen
![]()
![]()
![]()