Skravletråd

Er lov å ligge på sofaen likevel <3
godt du har blitt litt bedre da :) håper det fortsetter den veien :)
Ja det er jo det, men det føles så feil når sola stråler mer enn den noengang har gjort i sommer:P hehe. Kan sette meg litt ut på verandaen da, hvis jeg ikke sovner først:P *gjesp*
Ja det er godt, i natt trodde jeg halsen min skulle svi ihjel:o hehe

Da sambo kom hjem fra jobb i går fortalte jeg han om drømmen jeg hadde hatt om at jordmor hadde ringt og bedt meg ta med kake og at jeg hadde fått så lyst på kake :P Så sier han.. jaaa.. men du kunne jo laget en brownies eller noe... var det et hint :P hmm kanskje bake i helgen :D
Hehehe det hørtes ut dom ett hint ja :D

Mhm. det er helt sant:) Men denne gangen helt anderledes og med barn:)
Blir å være mer på stranda , spise mer barnevennelige plasser, mindre shopping, dyrepark osv:D

Vi kan ikke legge oss inn på samme hotellet for eks, vi hadde blitt kasta ut:Phahah
Ja det er noe helt annet å feriere med småbarn, ikke akkurat noe hvileferie iallfall:P hehe. Men moro fordet da:D
Hehe, ikke så barnevennlig hotell sist altså?

Samme her:)

Det blir å stemme taktisk fra min side...
Er egentlig ikke vits I å stemme annet enn H her I by'n for det har vært H styrt I 30 år og kommer noe ikke til å bli endret på med det første. Men har faktisk tenkt å bryte den tradisjonen denne gangen :p

Da sambo kom hjem fra jobb i går fortalte jeg han om drømmen jeg hadde hatt om at jordmor hadde ringt og bedt meg ta med kake og at jeg hadde fått så lyst på kake :P Så sier han.. jaaa.. men du kunne jo laget en brownies eller noe... var det et hint :P hmm kanskje bake i helgen :D
Ja tror det vare et hint ja :p

Ja det er jo det, men det føles så feil når sola stråler mer enn den noengang har gjort i sommer:P hehe. Kan sette meg litt ut på verandaen da, hvis jeg ikke sovner først:P *gjesp*
Sjønner godt hva du mener men jeg ligger jammen inne likevel jeg :p
Fikk migrene/ sinnsyk skallebank sist jeg var ute i solen noen timer å vill ikke ha det igjen :o hvertfall ikke når jeg er alene med ungene.
Så er heller litt forsiktig

Liker ikke varmen jeg, så håper på å få sitte inne eller I skyggen etter på:)

Finn hva du vill se på tv sa sambo. Jeg satte på fødeavdelingen .. Nå ser vi plutselig på farlig fangst. Det var vist bedre det mente han :p

Back
Topp