haha joda...enig der...men jeg tror jeg har bestemt meg.Nei
Men de lyver jo alle som en
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
haha joda...enig der...men jeg tror jeg har bestemt meg.Nei
Ja det må jeg daDa må du komme deg dit, for der er fantastisk!! Byen har alt!
Jeg og mannen har vært der 1 gang før sammen. 1 turen vår<3
Fiberkabelen lå opp til huset men vi hadde ikke koblet den på, så måtte vi grave noe greier I forhold til å koble oss på det kommunale septiksystemet og da greide de som gravde hos oss å grave over kabelen, å vi tror å håper de gjorde det på våres eiendom å ikke uti veien. For er fylkesvei det som går forbi oss, masse mer regler for graving der enn på komunevei. Vi fikk gjort gravinga ekstremt billigok her er det kabel![]()
Ja har bestemt megNei![]()
Drakk en kopp varm te med honning og har fått i meg mat. Det er ikke så ille nå som det var i natt heldigvis, da var det grusomtNei uff det er ikke noe godt![]()
prøv å drikke noe varm suppe?
Eller kansje en kald is?
Jeg tar alltid varm suppe å det funker bra.
Masse god bedring å slapp godt av i dag <3
Ja har bestemt megHar dere bestemt dere for hva dere skal stemme??![]()
Mhm. det er helt santJa det må jeg daså koselig, da blir den ekstra spesiell også<3
Åå, da må du prøve å få kommet deg inn der. Hvem er tilgangsansvarlig? Godt å få snakket ut litt, det syns iallfall jeg.Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgenefikk barnepass forrige helg - hadde det hyggelig. Problemet er bare at for hver dag vi koser oss, kommer en krangledag
![]()
![]()
Ikke jeghar bedt om det to ganger, men..
Takk!nei, det er så utrygt og ekkelt, ekkel følelse. Mye jeg egentlig kunne tenkt meg å si på skjult forum, men har jo ikke tilgang,
Hehe men så gøy daDet er til ei venninne av oldemor til gullgutten som fyller år...
oldemor har snakket litt for mye til folk om at jeg baker...hehe..så kommer bestillinger i tide og utide![]()
Så brahaha joda...enig der...men jeg tror jeg har bestemt meg.
Samme herJa har bestemt meg![]()
Er lov å ligge på sofaen likevel <3Drakk en kopp varm te med honning og har fått i meg mat. Det er ikke så ille nå som det var i natt heldigvis, da var det grusomt![]()
Takk for det<3 typisk at himmelen er knallblå når sofaen er det som frister mest![]()
Fiberkabelen lå opp til huset men vi hadde ikke koblet den på, så måtte vi grave noe greier I forhold til å koble oss på det kommunale septiksystemet og da greide de som gravde hos oss å grave over kabelen, å vi tror å håper de gjorde det på våres eiendom å ikke uti veien. For er fylkesvei det som går forbi oss, masse mer regler for graving der enn på komunevei. Vi fikk gjort gravinga ekstremt billigså kan ikke klage på at de ikke sa I fra I henhold til at de tok kabelen før de fylte igjenn.
med gelelokk jaJaEn av mine favoritter
Lager du gelelokk?