Skravletråd

ok her er det kabel :P
Fiberkabelen lå opp til huset men vi hadde ikke koblet den på, så måtte vi grave noe greier I forhold til å koble oss på det kommunale septiksystemet og da greide de som gravde hos oss å grave over kabelen, å vi tror å håper de gjorde det på våres eiendom å ikke uti veien. For er fylkesvei det som går forbi oss, masse mer regler for graving der enn på komunevei. Vi fikk gjort gravinga ekstremt billig:p så kan ikke klage på at de ikke sa I fra I henhold til at de tok kabelen før de fylte igjenn.

Nei uff det er ikke noe godt :( :( prøv å drikke noe varm suppe?
Eller kansje en kald is?
Jeg tar alltid varm suppe å det funker bra.

Masse god bedring å slapp godt av i dag <3
Drakk en kopp varm te med honning og har fått i meg mat. Det er ikke så ille nå som det var i natt heldigvis, da var det grusomt:o
Takk for det<3 typisk at himmelen er knallblå når sofaen er det som frister mest:P

Ja det må jeg da:D så koselig, da blir den ekstra spesiell også<3
Mhm. det er helt sant:) Men denne gangen helt anderledes og med barn:)
Blir å være mer på stranda , spise mer barnevennelige plasser, mindre shopping, dyrepark osv:D

Vi kan ikke legge oss inn på samme hotellet for eks, vi hadde blitt kasta ut:Phahah

Ja, særlig nå når alt liksom er litt usikkert fra før. Spedbarnstiden er jo en unntakstilstand med nattevåk og ja. Vi pleier å ha filmkvelder i helgene :) fikk barnepass forrige helg - hadde det hyggelig. Problemet er bare at for hver dag vi koser oss, kommer en krangledag :( :(

Ikke jeg :o har bedt om det to ganger, men..

Takk! :) nei, det er så utrygt og ekkelt, ekkel følelse. Mye jeg egentlig kunne tenkt meg å si på skjult forum, men har jo ikke tilgang,
Åå, da må du prøve å få kommet deg inn der. Hvem er tilgangsansvarlig? Godt å få snakket ut litt, det syns iallfall jeg.

Drakk en kopp varm te med honning og har fått i meg mat. Det er ikke så ille nå som det var i natt heldigvis, da var det grusomt:o
Takk for det<3 typisk at himmelen er knallblå når sofaen er det som frister mest:P
Er lov å ligge på sofaen likevel <3
godt du har blitt litt bedre da :) håper det fortsetter den veien :)

Fiberkabelen lå opp til huset men vi hadde ikke koblet den på, så måtte vi grave noe greier I forhold til å koble oss på det kommunale septiksystemet og da greide de som gravde hos oss å grave over kabelen, å vi tror å håper de gjorde det på våres eiendom å ikke uti veien. For er fylkesvei det som går forbi oss, masse mer regler for graving der enn på komunevei. Vi fikk gjort gravinga ekstremt billig:p så kan ikke klage på at de ikke sa I fra I henhold til at de tok kabelen før de fylte igjenn.

oida ups :P

Da sambo kom hjem fra jobb i går fortalte jeg han om drømmen jeg hadde hatt om at jordmor hadde ringt og bedt meg ta med kake og at jeg hadde fått så lyst på kake :P Så sier han.. jaaa.. men du kunne jo laget en brownies eller noe... var det et hint :P hmm kanskje bake i helgen :D

Back
Topp