Ah det er fantastisk![]()
Yes, namme det
En med kjeksbunn og en nøttebunn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah det er fantastisk![]()
Ja det er jo det, men det føles så feil når sola stråler mer enn den noengang har gjort i sommerEr lov å ligge på sofaen likevel <3
godt du har blitt litt bedre dahåper det fortsetter den veien
![]()
Hehehe det hørtes ut dom ett hint jaDa sambo kom hjem fra jobb i går fortalte jeg han om drømmen jeg hadde hatt om at jordmor hadde ringt og bedt meg ta med kake og at jeg hadde fått så lyst på kakeSå sier han.. jaaa.. men du kunne jo laget en brownies eller noe... var det et hint
hmm kanskje bake i helgen
![]()
Hvilke smaker ?Yes, namme det
En med kjeksbunn og en nøttebunn![]()
Ja det er noe helt annet å feriere med småbarn, ikke akkurat noe hvileferie iallfallMhm. det er helt santMen denne gangen helt anderledes og med barn
![]()
Blir å være mer på stranda , spise mer barnevennelige plasser, mindre shopping, dyrepark osv
Vi kan ikke legge oss inn på samme hotellet for eks, vi hadde blitt kasta uthahah
Er egentlig ikke vits I å stemme annet enn H her I by'n for det har vært H styrt I 30 år og kommer noe ikke til å bli endret på med det første. Men har faktisk tenkt å bryte den tradisjonen denne gangenSamme her![]()
Det blir å stemme taktisk fra min side...
Lager dere gelé selv eller bruker dere kjøpe???med gelelokk ja![]()
Ja tror det vare et hint jaDa sambo kom hjem fra jobb i går fortalte jeg han om drømmen jeg hadde hatt om at jordmor hadde ringt og bedt meg ta med kake og at jeg hadde fått så lyst på kakeSå sier han.. jaaa.. men du kunne jo laget en brownies eller noe... var det et hint
hmm kanskje bake i helgen
![]()
Sjønner godt hva du mener men jeg ligger jammen inne likevel jegJa det er jo det, men det føles så feil når sola stråler mer enn den noengang har gjort i sommerhehe. Kan sette meg litt ut på verandaen da, hvis jeg ikke sovner først
*gjesp*
Ja det er godt, i natt trodde jeg halsen min skulle svi ihjelhehe
Liker ikke varmen jeg, så håper på å få sitte inne eller I skyggen etter påJa det er jo det, men det føles så feil når sola stråler mer enn den noengang har gjort i sommerhehe. Kan sette meg litt ut på verandaen da, hvis jeg ikke sovner først
*gjesp*
Ja det er godt, i natt trodde jeg halsen min skulle svi ihjelhehe
Lager dere gelé selv eller bruker dere kjøpe???![]()
HeheDa var vaskemaskina hengt opp og zombien har blitt menneskelig![]()
He heFinn hva du vill se på tv sa sambo. Jeg satte på fødeavdelingen .. Nå ser vi plutselig på farlig fangst. Det var vist bedre det mente han![]()
Har du gelé inni kaka å eller bare oppå???jeg kjøper gelepulver![]()
ostekake 1: med kjeksbunn( oreo kjeks) .Hvilke smaker ?