I min familie kommer det en del i bursdager ja. vi har nylig, som i i år, kuttet ut at alle disse kommer i MIN bursdag også...
Men vi har altså invitert mine foreldre, som tar med seg farmor, min bror med kone og to barn, min kusine (forlover) med mann og to barn, en annen kunsine med uvisst antall barn og mann (hun har tre, men to av dem begynner å bli store, den yngste er 6), men der kommer bare hun på 6 sammen med sin mormor og morfar, og altså så er det 5 tante&onkel-par av meg som er invitert, to har ikke svart enda og en har svart at hun svarer i morgen når de har fått timeplanene for ungenes fritidsaktivteter. Av disse parene er det bare to som har hjemmeboende barn, og altså ett som får med seg barnebarnet sitt. Evt hr vi også pleid å inviterere de nærmeste naboene, og nå har det jo flyttet inn en nabo med ei jente på alder med vår rett ved siden av oss, så potensielt mener han vi må invitere dem også.
Egentig har han jo barneselskap til helga er planlagt, mail til rektor ang leie av lokale på skolen er akkurat sendt, men å invitere en fire år gammel nabojente i et selskap som ellers består av inntil 16 andreklassinger og et par førsteklassinger, dog er jo hans egen fire år gamle søster også naturlig nok med antar jeg.