Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen! Ha en god treningsøktGod morgen alle sammen
Straks trening her!
Takk, ferdig nåGod morgen! Ha en god treningsøkt![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Straks trening her!
Kom du i mål i går?Tilbake fra jobb. Trenger 49 innlegg til i kveld. Hva skravles det om?
God morgenGoood morgen!![]()
vi og må dele oppstor forskjell på familier. Vi hadde aldri kunne hatt både min og svigerfamilien her samtidig. Svigerfamilien er så stor![]()
Så deilig, daTakk, ferdig nådeilig!
Hva skal du idag?
Deilig med formiddag fri daSå deilig, da![]()
Jeg skal på jobb klokken 14. Før det blir det ukeshandling og en tur på kirkegården.
God morgenGod morgen alle sammen!![]()
Deilig å få utnyttet tiden før jobb daSå deilig, da![]()
Jeg skal på jobb klokken 14. Før det blir det ukeshandling og en tur på kirkegården.
Tok lang tid før jeg sovna, men når jeg først sovna så sov jeg veldig godt! Du da?God dag til deg
Sovet godt??
Sinnasnekkern hadde vært stolt!God formiddag
Hva skjer? Har bare surra litt rundt hjemme og nå skal jeg fjerne alle maskeringstapene.. Kjedelig jobb, men må til![]()
Ja, heheSinnasnekkern hadde vært stolt!![]()
Begynner det å bli tungt nå? Må passe på og hvile deg litt og!Ja, heheHer jobbes det selv om formen er ræva. Så får da virkelig håpe det
![]()
Både og. Men er jo plaget med bekkenet, svimmelhet, hetetokter osv som gjør at formen ikke er så bra.Begynner det å bli tungt nå? Må passe på og hvile deg litt og!
Uff, ja, da er du virkelig flink som henger i slik du gjør!Både og. Men er jo plaget med bekkenet, svimmelhet, hetetokter osv som gjør at formen ikke er så bra.