Jepputrolig slitsomme og utrolig søte
![]()
Så absolutt! Har lyst å hive henne veggimellom av og til, for hun kan være så frekk, og så plutselig kommer et smil eller en klem eller en koselig kommentar, og mor smelter.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepputrolig slitsomme og utrolig søte
![]()
TV, skolesekk, fc barcelona ting, pengerSå bra
Fikk han noe fint?
Ikke så lett med lite liv heller da:/
Stemmer det, dere har jo bursdagsguttJeg også, men det er ikke et alternativ når huset står på hodet og ca 13-18 voksne, 5 unger og evt noen halvvoksne ungdommer kommer hit i tillegg til oss fire som bor her onsdag 1730. En av se voksne så hysterisk redd hund at hunden vår som vanligvis ligger rolig på teppet sitt nesten umerkelig etter å ha hilst på gjestene, desverre må lukkes inne på gjesterommet, så det må "hundesikres".
Nå får jeg vel enten dra en mopp over gulvet for å samle sammen det ungene ikke plukket opp så se får se hvor mye jeg egentlig skulle kaste men lovet dem å la dem ta seg av i morgen, eller ryke løs på sjenken ved spisebordet som så fort fylles opp av alt mulig og litt til, den fungerer til vanlig som gavebord og da kan den ikke være dekket av brødrister, spill, potetgull, leker og bøker.
Det blir jo også et sted oppmerksomhet henledes av denne grunn, så da er det jo kjekt å rydde opp i bokhyllene som står på hver side også, og nesten renner over av alt som er stappet inni og stablet oppå...
Det blir nok heller umuligSkal godt gjøres å få skravla 200 innlegg da ja![]()
God kveldGod kveld ! Nå er jeg død !
Ja deilig å få gjort littKjedelig med dårlig vær da:/
Trengs jo litt rydding og vasking noen ganger også![]()
Det klarer du med en liten innsats i kveldSjekket lista, trenger 79 for å runde 1500. Da spørs det![]()
Veldig ! Orker ikke å skravle engangGod kveldsliten?!
Hvor har drivet blitt av da?!Nei da, men har ikke rette drivet heller gitt!
Hihi, ja plutselig er vi solgtSå absolutt! Har lyst å hive henne veggimellom av og til, for hun kan være så frekk, og så plutselig kommer et smil eller en klem eller en koselig kommentar, og mor smelter.![]()
Så flotte tingTV, skolesekk, fc barcelona ting, penger
Må få gjort unna litt her også snartJa deilig å få gjort litt![]()
Huff daVeldig ! Orker ikke å skravle engang![]()
Hvor har drivet blitt av da?!![]()
Hihi, ja plutselig er vi solgtvi er lettlurte altså!
![]()
Stemmer det, dere har jo bursdagsgutt
Såå mye gjester?! Dåne
Da skjønner jeg dere har litt å gjøre..
Yes han er veldig heldigSå flotte tingheldige gutten din!
skjønner det blir mange når dere inviterer dine tanter og onkler og kusiner ogsåI min familie kommer det en del i bursdager ja. vi har nylig, som i i år, kuttet ut at alle disse kommer i MIN bursdag også...
Men vi har altså invitert mine foreldre, som tar med seg farmor, min bror med kone og to barn, min kusine (forlover) med mann og to barn, en annen kunsine med uvisst antall barn og mann (hun har tre, men to av dem begynner å bli store, den yngste er 6), men der kommer bare hun på 6 sammen med sin mormor og morfar, og altså så er det 5 tante&onkel-par av meg som er invitert, to har ikke svart enda og en har svart at hun svarer i morgen når de har fått timeplanene for ungenes fritidsaktivteter. Av disse parene er det bare to som har hjemmeboende barn, og altså ett som får med seg barnebarnet sitt. Evt hr vi også pleid å inviterere de nærmeste naboene, og nå har det jo flyttet inn en nabo med ei jente på alder med vår rett ved siden av oss, så potensielt mener han vi må invitere dem også.
Egentig har han jo barneselskap til helga er planlagt, mail til rektor ang leie av lokale på skolen er akkurat sendt, men å invitere en fire år gammel nabojente i et selskap som ellers består av inntil 16 andreklassinger og et par førsteklassinger, dog er jo hans egen fire år gamle søster også naturlig nok med antar jeg.
Varmt her ogsåAner ikke. D er så veldig varmt her nå, så tror d er medvirkende.
Hehehe, ja! Vi har ikke mye å stille opp med gitt![]()