Topp 100 - Skravle august

Så flink du er:D
Jeg dauer som regel i sofa på kvelden jeg:P
Jeg også, men det er ikke et alternativ når huset står på hodet og ca 13-18 voksne, 5 unger og evt noen halvvoksne ungdommer kommer hit i tillegg til oss fire som bor her onsdag 1730. En av se voksne så hysterisk redd hund at hunden vår som vanligvis ligger rolig på teppet sitt nesten umerkelig etter å ha hilst på gjestene, desverre må lukkes inne på gjesterommet, så det må "hundesikres".

Nå får jeg vel enten dra en mopp over gulvet for å samle sammen det ungene ikke plukket opp så se får se hvor mye jeg egentlig skulle kaste men lovet dem å la dem ta seg av i morgen, eller ryke løs på sjenken ved spisebordet som så fort fylles opp av alt mulig og litt til, den fungerer til vanlig som gavebord og da kan den ikke være dekket av brødrister, spill, potetgull, leker og bøker.

Det blir jo også et sted oppmerksomhet henledes av denne grunn, så da er det jo kjekt å rydde opp i bokhyllene som står på hver side også, og nesten renner over av alt som er stappet inni og stablet oppå...

Sånn ser lista ut nå.
648588c055d464ef6566095fa21e7838

Gangene i kjelleren er et prosjekt over flere dager, og i hovedsak mannens domene. Egentlig lar det seg gjøre på en kveld, men han har litt annet i dag, i morgen spiller han fotballkamp of muligens også tirsdag, derfor står det på alle dagene også gjør han det evt onsdag mens jeg er på jobb, for han har tatt seg fri da.
Håper han finner tid til å ta kjelleren da:)

Så herlig:D
Vi har hatt dårlig vær så vært mest inne:) fått ryddet og vasket mye da!
Kjedelig med dårlig vær da:/
Trengs jo litt rydding og vasking noen ganger også :p

Back
Topp