Har hatt en veldig fin dag med mye utetid og godt værDer var du
Hatt en fin dag?
Enn der?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt en veldig fin dag med mye utetid og godt værDer var du
Hatt en fin dag?
Takk for detJippi, gratulere med det![]()
Det er santSamme her... Samboeren har jo så mange t-skjorter at jeg måtte lage plass i en hylle til.. Blir fort rot med for mye av ting..
Så braStrålende fornøyd gutt etter dagens bursdag
Da er dere i det minste toOgså glemte jeg en ting, det er ikke JEG. Det er Vi. Mannen har ikke egen liste ;-)
Jeg også, men det er ikke et alternativ når huset står på hodet og ca 13-18 voksne, 5 unger og evt noen halvvoksne ungdommer kommer hit i tillegg til oss fire som bor her onsdag 1730. En av se voksne så hysterisk redd hund at hunden vår som vanligvis ligger rolig på teppet sitt nesten umerkelig etter å ha hilst på gjestene, desverre må lukkes inne på gjesterommet, så det må "hundesikres".Så flink du er
Jeg dauer som regel i sofa på kvelden jeg![]()
JeppGrøt i øra og vondt i vilja..!
God kveld. Gikk dåpen fint?God kveld ! Nå er jeg død !
Dagen er jo ikke over?!Rett under 1300, men har ikke sett på den siste oppdateringen, kun den før..
Edit: har 1301 på siste oppdatering, så 1500 idag greier jeg ikke..
Håper han finner tid til å ta kjelleren daSånn ser lista ut nå.![]()
Gangene i kjelleren er et prosjekt over flere dager, og i hovedsak mannens domene. Egentlig lar det seg gjøre på en kveld, men han har litt annet i dag, i morgen spiller han fotballkamp of muligens også tirsdag, derfor står det på alle dagene også gjør han det evt onsdag mens jeg er på jobb, for han har tatt seg fri da.
Så herligHar hatt en veldig fin dag med mye utetid og godt vær
Enn der?
VeldigGod kveld. Gikk dåpen fint?
Kjedelig med dårlig vær da:/Så herlig
Vi har hatt dårlig vær så vært mest innefått ryddet og vasket mye da!
Så braVeldigvar en kjempefin dag !
Ja, der blir det daDet er santher er det gensere i overflod
blir fort rot..
Kan klare det i kveld hvis det er litt livSjekket lista, trenger 79 for å runde 1500. Da spørs det![]()
Dagen er jo ikke over?!![]()
Ikke så lett med lite liv heller da:/Nei da, men har ikke rette drivet heller gitt!