Ja, det pleide jeg å være også. Helt til jeg fikk barnDeilig å få utnyttet tiden før jobb daPleier å Være dårlig til å utnytte tiden før kveldsvakt jeg... Føler jeg bare går å venter på å dra på jobb da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det pleide jeg å være også. Helt til jeg fikk barnDeilig å få utnyttet tiden før jobb daPleier å Være dårlig til å utnytte tiden før kveldsvakt jeg... Føler jeg bare går å venter på å dra på jobb da.
HeheJa, det pleide jeg å være også. Helt til jeg fikk barn![]()
TakkUff, ja, da er du virkelig flink som henger i slik du gjør!
Det har du nok rett i! Bare pass på at du får hvilt ut før fødsel iallefall.TakkMå bare. Hvis ikke så tenker jeg meg at det blir veldig mye tyngre med en liten en som gir utfordringer på søvn og andre ting i tillegg.
Samme her. Travle dagerDagen går og jeg har ikke fått skravlet noe. Håper på litt liv her inne i kveld![]()
Ja,det ble fort detSamme her. Travle dager![]()
God ettermiddagGod formiddag
Hva skjer? Har bare surra litt rundt hjemme og nå skal jeg fjerne alle maskeringstapene.. Kjedelig jobb, men må til![]()
Bra det daTok lang tid før jeg sovna, men når jeg først sovna så sov jeg veldig godt! Du da?
Heldig du! Er du sånn som sovner med en gang du legger hodet på puta og?Bra det dajeg sover alltid som en stein!
![]()
Jeg kommer nok til å være her når jeg kommer hjem fra jobbDagen går og jeg har ikke fått skravlet noe. Håper på litt liv her inne i kveld![]()
Ja, husker aldri at jeg legger megHeldig du! Er du sånn som sovner med en gang du legger hodet på puta og?
Ja desverreJa,det ble fort det![]()
Hva??Jeg kommer nok til å være her når jeg kommer hjem fra jobb
Men det visste du vel![]()
Haha, fantastisk. Jeg korteste jeg ligger våken, er en halvtime. Ellers er normalen rundt en time.Ja, husker aldri at jeg legger meg![]()
Håper ikke alle dager går like fort som denneJa desverrehehe
Deet har jeg og tenkt! Mini er straks 6mnd.. SKJØNNER IKKEHåper ikke alle dager går like fort som denne
Da går høsten litt for fort![]()
Tenkte jeg skulle prøve å henge her for en gangs skyldHva??
Skal du være her ??![]()
Det ante meg nok![]()
Da hadde jeg blitt sprø!Haha, fantastisk. Jeg korteste jeg ligger våken, er en halvtime. Ellers er normalen rundt en time.![]()
Skulle gjerne ha bytta! Har visst alltid vært sånn, ifølge mamma.Da hadde jeg blitt sprø!
Husker jeg legger mobilen på nattbordet, og det er det![]()