Skravletråd

ja ikke sant:) hehe. Hvordan har ammingen gått tidligee for deg forresten?

Ikke så bra med eldste, delammet bare i 3 mnd :) Men han fikk en tøff start og fikk melk på kopp på nyfødt intensiv og han hadde vondt i nakken så gjorde vondt for han å amme.. så ingen bra start :)
Med minste gikk det veldig bra! Fullammet frem til fast føde og så ved siden av til litt ut i denne graviditeten her (ca 1 år) :) Du da?

Hvis du skulle flyttet hvor ville du h flyttet da:P?
Det var vanskelig. På mange måter ut i skauen er sted, andre ganger midt i by'n.
Hadde du spurt gubben hadde det blitt her i Sandefjord bare et hus rett ved vannet. Det eneste som er viktig for meg er nærhet til min fam:) så blir nok her vi er. Har ikke råd til hus ved vannet:p

Her skulle jeg dusje...hadde funnet frem klær og alt...ren truse blant annet.
Kom på badet...tenkte i allverden hvor har det blitt av trusa...jaja...gikk og fant en ny...

Når jeg skulle ha lunsj senere finner jeg en rød tanga oppå smørpakka:P:P

Ikke så bra med eldste, delammet bare i 3 mnd :) Men han fikk en tøff start og fikk melk på kopp på nyfødt intensiv og han hadde vondt i nakken så gjorde vondt for han å amme.. så ingen bra start :)
Med minste gikk det veldig bra! Fullammet frem til fast føde og så ved siden av til litt ut i denne graviditeten her (ca 1 år) :) Du da?

okei:) håpe det går like bra denne gangen som med nr. 2 da:)

Her gikk det nesten for bra, haha. skikkelig puppegutt:P

Back
Topp