Skravletråd

mj = mary johanne;) er rett og slett jeg som synes det gikk å forkorte navnet hennes, å når det utales med litt engelsk svung høres det helt ok ut :)

Vi var veldig heldige for vi fikk en ekstra ul på sykehuset pga min svangerskapsdepresjon og angst:)
Så fint navn:) ja greit å ha litt forkortelse også:)
Vi får også ny ul, virker som det er vanlig her. Hadde det sist og, og alle andre her har det samme så:)

Så fint navn:) ja greit å ha litt forkortelse også:)
Vi får også ny ul, virker som det er vanlig her. Hadde det sist og, og alle andre her har det samme så:)
Så morro da, at dere får ny ul:)
Ja det er det hun foreløpig heter, gubben er ikke helt komfortabel med johanne så vi får se. Men skal han ha mary så skal jeg ha johanne :p

Ja veldig! Jeg som jobber deltid Syns liksom det er så innmari synd å miste muligheten til å ha gullgutten min hjemme på kosedager sammen med meg. Men sånn er der.. Er jo veldig stas å bli skolegutt da!

Ja det har jeg også tenkt på, blir mindre fleksible med skolebarn, det er ikke bare å ta de ut av skolen :) Snakket f.eks om når vi skulle ned å stenge på hytta og da må det jo bli i en helg eller i høstferien, ikke så mange andre muligheter nå :) men man venner seg nok til det

Nei, greit å slappe av litt hjemme da :) han har fri torsdag faktisk, men da skal han på noe greier. Men kunne like gjerne tatt fri den inneklemte fredagen da. Hmmmmm.. Kanskje han kan overbevises :p

hehe ja da får du overtale litt :D dådyrøyne så er den i boks vet du.. hihi..

Ja det har jeg også tenkt på, blir mindre fleksible med skolebarn, det er ikke bare å ta de ut av skolen :) Snakket f.eks om når vi skulle ned å stenge på hytta og da må det jo bli i en helg eller i høstferien, ikke så mange andre muligheter nå :) men man venner seg nok til det
Jada, det gjør vi nok helt sikkert!:)

Back
Topp