Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkUff så slitsomt! Håper dere kommer fort inn i rutine igjen, så dere får litt søvn. Merker det på min toåring at søvnmønsteret blir litt ødelagt hvis det blir litt kluss i rutinene.
Kjenner det blir rart med mer nattevåk igjen når det kommer ny babyhehe
Men det er ofte en del av pakka. Vi overlever det og Her og!torsdag og fredag er det planleggingsdag både i bhg og på sfo..
Vi får håpe det går fint og det gjør det nokI morgen skal lillegutt på 15 mnd kontrollGruer meg alltid litt når de skal ha vaksine, men det går sikkert fint
![]()
Skal dere gjøre noe spes disse dagene da eller?torsdag og fredag er det planleggingsdag både i bhg og på sfo..
Siste uka og helg med frimandag er første ordentlige skoledag![]()
Skal dere gjøre noe spes disse dagene da eller?
Siste uka og helg med frida med andre ord. Har barneskolen som nærmeste nabo. Så når mj skal begynne på skole kan ho bare hoppe over gjæret så er ho der
![]()
Åh, ja tenk på det!! Å Herregud... SKOLESTART!mandag er første ordentlige skoledag![]()
Nei, dessverre! Dere da?Har dere noen planer?![]()
Så kjekt det da!Siste uka og helg med frida med andre ord. Har barneskolen som nærmeste nabo. Så når mj skal begynne på skole kan ho bare hoppe over gjæret så er ho der
![]()
Er på kopp nr 1 helNå skal jeg lage meg en latte![]()