Skravletråd

Hehe, kjenner meg igjen. Nå er det hekling som gjelder, skulle legge meg 9 (sover dårlig), men klokka ble 2330 :o

Toåringen sover ikke :( !!! Ikke deilig å være gravid og bli frarøvet søvn altså.. er sykemeldt så er hjemme, men jeg er så stressa over alt som må gjøres at jeg ikke klarer å ta en dupp når jeg kan heller.

Jaja........ idag tenkte jeg å lage mat og fryse ned, grove tortillasnipper og matmuffins :) til matpakker.

Uff det er så slitsomt når de ikke sover! Håper dere får en god natt i natt :)

Uff ikke noe gøy med lite søvn :( her våknet minsta kl 4.. Hun sovnet igjen mens jeg lå bare å vred meg .. Så er dautrøtt selv.

Kos deg med matlaging i dag :) veldig lurt å lage klart :)

Uffda det er ikke noe særlig! Kanskje du kan legge deg nedpå litt snart :)

Uff det er så slitsomt når de ikke sover! Håper dere får en god natt i natt :)
Takk!! Jeg og. Har ikke sovet ordentlig på en uke eller noe, så kjenner jeg går på reservebrennstoffet :p og dakar vesla som blir så sliten. Men snart er det plandager i bhg - kanskje hun kan få roet seg med langhelg og kommet i gjenge igjen

Her øser det ned på morgenkvisten! Sambo kom opp litt fortvilet for jeg hadde glemt jakka til eldste på SFO :P og sykkelen står ute så barnesete og hjelm er vått... Ikke så kjekt å sykle heller i regnvær, regnbuksa til lillegutt er i Bhg. Så de tok bilen :) men da må han kjøre den hjem igjen så de fikk det litt travelt :) men håper de får en fin dag :D

Takk!! Jeg og. Har ikke sovet ordentlig på en uke eller noe, så kjenner jeg går på reservebrennstoffet :p og dakar vesla som blir så sliten. Men snart er det plandager i bhg - kanskje hun kan få roet seg med langhelg og kommet i gjenge igjen

Det får vi håpe :)

Hehe har vert der selv så det forstår jeg godt :) håper det gikk seg til i dag :)
Gikk overraskende greit, så jeg hadde god tid og kom tidlig på jobb:) hehe. Var nesten enklere å ha med å gjøre, og mye enklere å levere:P fikk yoghurt og banan med en gang han kom i bhg så han var veldig fornøyd:D men er glad for at han slipper så lange dager altfor ofte, over 8 timer er lenge for de små:o

God morgen alle:) innom fra jobb, rolig dag i dag og der jeg bare følger ei annen foreløpig. Sitter hos en pasient og det er såå varmt her! De eldre liker det varmt ja:o

Hehe, kjenner meg igjen. Nå er det hekling som gjelder, skulle legge meg 9 (sover dårlig), men klokka ble 2330 :o

Toåringen sover ikke :( !!! Ikke deilig å være gravid og bli frarøvet søvn altså.. er sykemeldt så er hjemme, men jeg er så stressa over alt som må gjøres at jeg ikke klarer å ta en dupp når jeg kan heller.

Jaja........ idag tenkte jeg å lage mat og fryse ned, grove tortillasnipper og matmuffins :) til matpakker.
Uff så slitsomt! Håper dere kommer fort inn i rutine igjen, så dere får litt søvn. Merker det på min toåring at søvnmønsteret blir litt ødelagt hvis det blir litt kluss i rutinene.
Kjenner det blir rart med mer nattevåk igjen når det kommer ny baby:P hehe

Så gøy! Har ikke ul før i uke 32 igjen jeg, men jeg har gleda meg helt siden forje gang:D kan jeg spørre hva mj er forkortelse for?:)
mj = mary johanne;) er rett og slett jeg som synes det gikk å forkorte navnet hennes, å når det utales med litt engelsk svung høres det helt ok ut :)

Vi var veldig heldige for vi fikk en ekstra ul på sykehuset pga min svangerskapsdepresjon og angst:)

Du vet du er trøtt når du tar feil av larvik og Seljord :p
For gubben kommer å sier han skal hente en gravemaskin på vestfold utstillingen, så svarer jeg: da drar jeg alene på ul da?
Da svarer han: jeg kjører f.. ikke traktor til Seljord. Skal hente en på vestfold utstillingen I larvik!!!
Spør bare om jeg skal sette på kaffe jeg :p
( vi bor I sandefjord - 10-15 min med bil til Larvik, 2-2,5 timer opp til seljord)

God morgen :)

Hva er deres plan for I dag da?
Her skal jeg på ul :)) gleder meg veldig til å se mj igjenn:):):)
God morgen! Jeg og femåringen har fri. Ikke no særlig til vær. Tror vi drar ut en tur for å komme litt vekk fra naboen:P Blir bibliotekstur tror jeg:)
Åå, heldig du er!

God morgen alle:) innom fra jobb, rolig dag i dag og der jeg bare følger ei annen foreløpig. Sitter hos en pasient og det er såå varmt her! De eldre liker det varmt ja:eek:

Oi ja det kan jeg tenke meg! Jobber du på sykehus?

Gikk overraskende greit, så jeg hadde god tid og kom tidlig på jobb:) hehe. Var nesten enklere å ha med å gjøre, og mye enklere å levere:p fikk yoghurt og banan med en gang han kom i bhg så han var veldig fornøyd:D men er glad for at han slipper så lange dager altfor ofte, over 8 timer er lenge for de små:eek:

Så bra det gikk bedre enn forventet :)

Du vet du er trøtt når du tar feil av larvik og Seljord :p
For gubben kommer å sier han skal hente en gravemaskin på vestfold utstillingen, så svarer jeg: da drar jeg alene på ul da?
Da svarer han: jeg kjører f.. ikke traktor til Seljord. Skal hente en på vestfold utstillingen I larvik!!!
Spør bare om jeg skal sette på kaffe jeg :p
( vi bor I sandefjord - 10-15 min med bil til Larvik, 2-2,5 timer opp til seljord)

hehe fort gjort :D

Back
Topp