Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den er såDen er søt da![]()
Åh men det er kos å ligge sånn daAi ai trøtt i trynet! Vi har sett en laaaaang episode true detective og jeg lå med hodet på en pute i fanget til sambo og fikk ikke med meg helt alt, for å si det sånn![]()
Snart sove videre i senga mi tror jeg.. hehe..
Ja men det var nok kun i dagVis han våkner kl 6 så går det jo finthåper alt går bra i morgen
![]()
Kanskje jeg må gjøre det daneida det tror jeg ikke![]()
Åh men det er kos å ligge sånn da![]()
Natti natt alle søte dere <3 håper dere får sove godt å drømme søtt <3
Sov godt alle sammen![]()
God nattNatti natt alle søte dere <3 håper dere får sove godt å drømme søtt <3
Hehe har vert der selv så det forstår jeg godtJa men det var nok kun i dagdet er ofte hvis rutinen er blitt tukla med som den ofte blir når mannen har ansvar
Hehe. Går nok fint uansett, mulig jeg er sliten allerede før jeg kommer på jobb bare. Haha. Han er viljesterk om dagen skjønner du, så den minste lille ting kan plutselig ta lang tid
![]()
Hehe nei det skal bære sikkert å vistHehe ja det er veldig koseligmen når han koser meg på ryggen er det sannelig ikke så lett å holde øya åpne
![]()
![]()
Oj daLærer visst ikke... skulle baaaare spille en omgang - det var 3 timer siden
Må snu døgnet rundt og tilbake ellers blir det umulig å være opplagt på jobb neste uke..
Uff ikke noe gøy med lite søvnHehe, kjenner meg igjen. Nå er det hekling som gjelder, skulle legge meg 9 (sover dårlig), men klokka ble 2330![]()
Toåringen sover ikke!!! Ikke deilig å være gravid og bli frarøvet søvn altså.. er sykemeldt så er hjemme, men jeg er så stressa over alt som må gjøres at jeg ikke klarer å ta en dupp når jeg kan heller.
Jaja........ idag tenkte jeg å lage mat og fryse ned, grove tortillasnipper og matmuffinstil matpakker.
Samme her! Våken 04, og sovnet ikke da. Men ropte og hoia hele natta før det. Vet ikke om det kan være pga mye nytt i bhg? Men slitsomt er det.Uff ikke noe gøy med lite søvnher våknet minsta kl 4.. Hun sovnet igjen mens jeg lå bare å vred meg .. Så er dautrøtt selv.
Kos deg med matlaging i dagveldig lurt å lage klart
![]()
Lærer visst ikke... skulle baaaare spille en omgang - det var 3 timer siden
Må snu døgnet rundt og tilbake ellers blir det umulig å være opplagt på jobb neste uke..