Hehe ja...er ikke akkurat værste basillen man kan fåhar vel fått sy-basillen ! Hehe![]()
Hva annet lager du
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja...er ikke akkurat værste basillen man kan fåhar vel fått sy-basillen ! Hehe![]()
Hehe ja...er ikke akkurat værste basillen man kan få![]()
Hva annet lager du?
Artig daNei, heldigvis!Fikk basillen nylig, så har bare sydd babybest og stelleveske hittil. Blir vel noen flere prosjekt
![]()
http://luckyrockdesigns.com/2013/11/14/forklekjole-fra-nostebarn/
Er det noen som har oppskriften på denne kjolen, eller vet om den står I boka Strikk til Nøstebarn? For jeg venter på boka fra biblioteket, men hvis oppskriften ikke står der, kjøper jeg bare heftet![]()
Er det jeg å mener å huske, har lånt boka en gang førJeg tror ikke den er i boka, for den har jeg ikke sett før og jeg har bladd i boka veldig mange ganger![]()
Min toåring har en dress i AKKURAT det garnet
De er vel ganske "stretchy", sitter nok braFerdig! Woop
Litt usikker på hvor godt den kommer til å sitte, men var jo litt søt likevel.
Må vel lage nr 2 også da ^-^
De er "stretchy" ja - men kanskje litt for stretchy og. Tenker det er sånn plutter bruker under ett minutt på å sparke eller rive av seg?De er vel ganske "stretchy", sitter nok bra![]()
Hihi så herlig da. Sikkert finMin toåring har en dress i AKKURAT det garnetkjempesøt.
Hihi ja. Greie de pannebåndeneStilig![]()