Ja det håper jeg åJa sant?Håper han syns det blir gøy når skolen begynner også da, ikke bare SFO
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det håper jeg åJa sant?Håper han syns det blir gøy når skolen begynner også da, ikke bare SFO
![]()
Med nok motivasjon så går det fintja, må prøve være rask![]()
Vi har pussa opp rom, og gjort det meste av innkjøp, så nærmer oss å bli ferdige faktiskSantikke jeg heller
gleder meg noe helt sykt
![]()
![]()
Nei har en god del igjen :/ vi har kjøpt vogn, seng og vugge![]()
Men mangler alt som skal i senga ( ikke dyner)
Å så må jeg se over klærne for der har det blitt kjøpt inn en del men i mange forskjellige str![]()
Du da?![]()
Dårlig med det egentligMed nok motivasjon så går det fint![]()
ååhh så gøy
Ikke fått helt med meg. Hva slags vugge?Vi fikk vugga!!!!!!![]()
Med tanke på hvor mye det har vært snakk om den er det herlig å se at den falt i smak og at dere fikk den!Thanks![]()
Åjåj, så fint! Herregud, jeg husker hvor intenst lyst jeg hadde på sånn npr jeg var lita!
NoesÅh, Herregud som naboen driver å borer i veggen! Og sp akkurat npr jeg skulle slappe litt av på sofaen å gitt!
Vet dem driver å setter opp sånne panelplater på betongveggen som er mellom leilighetene våreNoeser så typisk...
Håper de bare skal montere noe raskt og 7kke holder på hele dagen :/
Er vel ikke alle som er like handy?Vet dem driver å setter opp sånne panelplater på betongveggen som er mellom leilighetene våreIkke at jeg skjønner hvorfor den trenger Å bore da, men... Gjorde samme jobben i fjor selv, da brukte vi bare lim på platene, og så skjøt dem opp. Brukte vel et par timer tror jeg.
Ja, det jeg og satser på. Grusomt å høre på den borelyden altså:S Tror jeg skal lage med en kopp te og sette meg på verandaen i stedet'?Er vel ikke alle som er like handy?
Satser uansett på at de ikke holder på for lenge og at du får slappet litt av ^-^
OjVi har pussa opp rom, og gjort det meste av innkjøp, så nærmer oss å bli ferdige faktiskVeldig deilig. Men samtidig var det veldig fint å ha noe å holde på med mens man venter da. Np er det jo nesten bare venting igjen, liksom
Hvilken vogn kjøpte du?

Høres smart ut - ikke dumt å sitte litt ute hellerJa, det jeg og satser på. Grusomt å høre på den borelyden altså:S Tror jeg skal lage med en kopp te og sette meg på verandaen i stedet'?der høres det ikke like godt