Krysser alt jeg har for detHåper virkelig den vuggen fortsatt er der i morgen og at den ser fin ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser alt jeg har for detHåper virkelig den vuggen fortsatt er der i morgen og at den ser fin ut![]()
Minecraft å mario det går i herNja litt forskjelligen med en hamburgerrestaurant og noe tower defence og litt sånt
din da?
Ja, holder meg nok her på november forumet uansettDet blir novemberjeg håper hvertfall det
![]()
Jeg gikk over med første. 5 dager over termin mens andre kom 5 dager før termin![]()
Jeg håper pjokken kommer litt før herkan være det blir oktober men kommer likevel til å være her inne med dere
![]()
liker meg her
![]()
Jeg har termin 4![]()
At de ikke blir lei av den fotballenBle biff til middagmed stekte rotgrønnsaker, så litt sunnere vri
Og nå har besøket gått og jeg funnet sofaenog på tv? Fotball
![]()
SantJa, holder meg nok her på november forumet uansettÅååå, npr vi snakker om det så føler jeg at jeg nesten ikke greier å vente. Er dere ferdige med alle forberedelser?
Ja ^-^ til både forum og rotgrønnsakerAt de ikke blir lei av den fotballenhehe
Jaja godt du har forumet da![]()
Å stekte rotgrønnsaker er kjempe namme![]()
Hehe ja det blir sånn uansettJa ^-^ til både forum og rotgrønnsaker![]()
Er litt komisk, står jo på i bakgrunnen men blir jo til at jeg følger sånn halvveis med ><
Heia heiaNei får få minsta i dusjen å få hun i seng![]()
Så deiligHeia heia![]()
Så snart blir det stille i heimen altsåSå deilignå ligger hun i senga å leker med barbie å bamser haha men hun er hvertfall i seng
nå er han andre i dusjen
![]()
Ååååh det å holde seg borte å ikke spise opp nå det er en prøvelse uten likeSå snart blir det stille i heimen altså
Her har de startet kakebakingen til I morgen og det lukter fantastisk i hele huset![]()
Var det ikke gøy i dag eller gjorde noe annet gøy?Storebror gadd ikke se på barnetv i dag![]()
Så herlig! Det er sånne overraskelser man likerMens jeg dusja minsta så kom svigerinnen min innom med 2 poser med klær til eldste![]()
Guri nemnder er kjekt
å hvertfall når jeg akkurat tenkte på om han trengte nye bukser
hehe
![]()
Var det ikke gøy i dag eller gjorde noe annet gøy?Storebror gadd ikke se på barnetv i dag![]()
Hehe ikke santSå herlig! Det er sånne overraskelser man liker
Er for så vidt kjekt for både mottaker og de som får frigjort plass i skapene![]()
Minecraft å mario det går i herhehe å så noe NRK super greier
![]()