Skravletråd

Ble biff til middag :D med stekte rotgrønnsaker, så litt sunnere vri

Og nå har besøket gått og jeg funnet sofaen :) og på tv? Fotball ;)

Det blir november :D jeg håper hvertfall det :D
Jeg gikk over med første. 5 dager over termin mens andre kom 5 dager før termin ;)
Jeg håper pjokken kommer litt før her :) kan være det blir oktober men kommer likevel til å være her inne med dere :p :D liker meg her :p
Jeg har termin 4 :)
Ja, holder meg nok her på november forumet uansett:) Åååå, npr vi snakker om det så føler jeg at jeg nesten ikke greier å vente. Er dere ferdige med alle forberedelser?

Ja, holder meg nok her på november forumet uansett:) Åååå, npr vi snakker om det så føler jeg at jeg nesten ikke greier å vente. Er dere ferdige med alle forberedelser?
Sant :o ikke jeg heller :D gleder meg noe helt sykt :D :D

Nei har en god del igjen :/ vi har kjøpt vogn, seng og vugge :)
Men mangler alt som skal i senga ( ikke dyner)
Å så må jeg se over klærne for der har det blitt kjøpt inn en del men i mange forskjellige str :p

Du da? :)

At de ikke blir lei av den fotballen :p hehe
Jaja godt du har forumet da :D

Å stekte rotgrønnsaker er kjempe namme :D
Ja ^-^ til både forum og rotgrønnsaker :)

Er litt komisk, står jo på i bakgrunnen men blir jo til at jeg følger sånn halvveis med ><

Mens jeg dusja minsta så kom svigerinnen min innom med 2 poser med klær til eldste :D :D Guri nemnder er kjekt :D å hvertfall når jeg akkurat tenkte på om han trengte nye bukser :p hehe :D

Så deilig :D nå ligger hun i senga å leker med barbie å bamser haha men hun er hvertfall i seng :p nå er han andre i dusjen :)
Så snart blir det stille i heimen altså :)

Her har de startet kakebakingen til I morgen og det lukter fantastisk i hele huset :)

Mens jeg dusja minsta så kom svigerinnen min innom med 2 poser med klær til eldste :D :D Guri nemnder er kjekt :D å hvertfall når jeg akkurat tenkte på om han trengte nye bukser :p hehe :D
Så herlig! Det er sånne overraskelser man liker ;)

Er for så vidt kjekt for både mottaker og de som får frigjort plass i skapene :P

Blir film kveld med transporter 1 og 2 i kveld :D :D

Nummer 3 kommer jo snart på kino .. Men det som er drit der er at de har byttet ut hovedpersonen :o liker ikke når de gjør det. Blir helt feil for meg

Back
Topp