Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe flinkatrim vettuVil holde meg slank
![]()
Hehe ja endeligEndelighva skal du se på i dag da?
Er akkurat det - fom neste uke blir det mer normal døgnrytme, gjøre seg klar til at det blir tilbake på jobb etter det igjen. Og fom nov blir det jo andre boller likevel ^-^ Morsomt at det er noe jeg likevel gleder meg sånn tilpasse på mens du kan![]()
Hahaha herlignaken på badet og 5 fine frøkner på full guffe. danser og sminker meg...ser ut som en gravid 14tisshahaha
Ikke sett - men høres veldig kinky ut ^-^Hehe ja endeliglitt seinere enn planlagt men
![]()
I dag blir det devious maids![]()
Huff da :/ Ikke enkelt det der nei.. bra han roet seg når det ble mat da
Hehe veldig mye drama derIkke sett - men høres veldig kinky ut ^-^
Åååh nei det forstår jeg godt at du ikke var forberedt på![]()
godt han er rolig nå da
skal dere være lenge i dag?
Hehe, nå er det borte iallfallKlart det er det! ^-^
hehe mannen er lik. så er vel en greie vi harHehe flinkablir ikke mye av det her
![]()
ja her var det opp 10 ganger på natten for å ammeEr akkurat det - fom neste uke blir det mer normal døgnrytme, gjøre seg klar til at det blir tilbake på jobb etter det igjen. Og fom nov blir det jo andre boller likevel ^-^ Morsomt at det er noe jeg likevel gleder meg sånn til![]()
Nå hyler han igjen.. Håper de kan legge han snart! Jeg sa han skulle sove halv 11![]()
Jo men er jo bra det dahehe mannen er lik. så er vel en greie vi har![]()
Jeg er en rotekopp forsåvidt, så det er ikke det eneste rotet her i husetHehedet må da være lov en gang i blandt
syntes nå hvertfall jeg
![]()
Ja vi får håpe på det - fikk han sove til slutt?Blæ håper det går bedre i morgen![]()